Logowanie
Nadaj nowe hasło
Jeśli jesteś już klientem to wprowadź swój adres e-mail i potwierdź hasłem. Logowanie umożliwia zakup nowych programów po cenach promocyjnych, rozszerzenie posiadanego oprogramowania, zamówienie abonamentu na aktualizacje oraz konsultacje serwisowe.
Nie masz konta?Zarejestruj się
|
Obok wydruku karty urlopowej
dla danego pracownika możemy wydrukować zestawienie kart urlopowych
dla wszystkich pracowników. W tym celu wybieramy w menu głównym Raporty pozycję
Zestawienia ewidencji - Zestawienie kart urlopowych.
Określamy:
Selekcja - określamy działy pracowników, których chcemy ująć w zestawieniu
Okres - podajemy okres urlopów ujętych w zestawieniu (Urlopy od, do) i ewentualnie okres wypłat list płac, na których zostały ujęte te okresy (Wypłaty od, do)
Rodzaj nieobecności - w zestawieniu mogą być ujęte wszystkie rodzaje urlopów (Wszystkie) lub wybieramy konkretny urlop
Status - rozróżniamy urlopy planowane i zatwierdzone
Tylko limit i pozostało do wykorzystania - po zaznaczeniu tej opcji w zestawieniu nie zostaną ujęte poszczególne okresy urlopów, lecz tylko ilości dni: limitu, wykorzystanych i pozostałych do wykorzystania
Tylko aktywne działy - na zestawieniu ujęci będą tylko pracownicy tych działów, które mają zaznaczone Aktywny
Jeśli chcemy otrzymać zestawienie wykorzystanych urlopów wypoczynkowych w danym roku wraz z ilością dni pozostałych do wykorzystania, wpisujemy w pozycji Okres od: 1 stycznia danego roku, a w pozycji do: datę bieżącą lub 31 grudnia i zaznaczamy Tylko limit i pozostało do wykorzystania. W zestawieniu tym zostaną również wykazane niewykorzystane urlopy z poprzedniego roku.