Seryjne e-Deklaracje - Instrukcja obsługi programu R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO RESET2 Oprogramowanie
Strona używa plików cookies (tzw. ciasteczka) do przechowywania i uzyskiwania dostępu do tej informacji w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych.
Użytkownik wyraża zgodę oraz określa warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartej w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki.
Dowiedz się więcej odwiedzając strony:

Polityka Prywatności    Regulamin sklepu      Jak wyłączyć cookies?

Przejdź do serwisu

Instrukcja obsługi R2płatnik



Seryjne e-Deklaracje

Seryjne e-Deklaracje

Rozliczenia końcowe

Obok indywidualnego podpisywania i wysyłania każdej e-Deklaracji oddzielnie możliwe jest seryjne złożenie podpisu elektronicznego lub danych autoryzujacych i jednoczesne wysłanie wszystkich podpisanych e-Deklaracji. W tym celu w dowolnym miejscu zawartości okna Dziennik (menu Raporty - Dziennik) klikamy prawym klawiszem myszy i wybieramy funkcję Seryjne e-dokumenty lub wybieramy z paska.

Wcześniej jednak możemy we Właściwościach wybrać odpowiednie e-Deklaracje, poprzez ustawienie pola Typ dokumentu na e-Dokumenty, ewentualne wybranie deklaracji konkretnego rodzaju (np. Nazwa dokumentu: PIT-11), okresu przygotowania dokumentów (Miesiąc, Rok) i użytkownika, który wcześniej przygotował deklaracje (Użytkownik). Tylko e-Dokumenty uwidocznione w oknie zostaną poddane seryjnej obróbce.

Wszelkie zasady dotyczące podpisu i wysyłki opisane zostały przy indywidualnej e-Deklaracji. Tak więc przykładowo po seryjnym pobraniu potwierdzenia, jeśli któraś pozycja nie została prawidłowo zweryfikowana to możemy zawsze sprawdzić jej indywidualny stan poprzez funkcję Pokaż e-Dokument i powtórne indywidualne pobranie potwierdzenia.

W seryjnych e-deklaracjach przyciski Drukuj Pit-11, Drukuj Pit-40, Drukuj Pit-8C, Drukuj Pit-R, Drukuj IFT-1 są tożsame z przyciskiem Drukuj dokument z e-Deklaracji.