Logowanie
Nadaj nowe hasło
Jeśli jesteś już klientem to wprowadź swój adres e-mail i potwierdź hasłem. Logowanie umożliwia zakup nowych programów po cenach promocyjnych, rozszerzenie posiadanego oprogramowania, zamówienie abonamentu na aktualizacje oraz konsultacje serwisowe.
Nie masz konta?Zarejestruj się
|
Ewidencja wyposażenia umożliwia:
prowadzenie kartoteki wydanego pracownikowi wyposażenia
wydruk dowodu potwierdzającego wydanie
kontrolę terminu wymiany lub wydania kolejnego składnika wyposażenia
podpowiedź przysługującego wyposażenia na dany dzień na danym stanowisku
obliczanie ekwiwalentu za nie wydanie wyposażenia bądź przedłużenie okresu jego używalności
obliczanie wartości zlikwidowanego wyposażenia i kosztu jaki za likwidację ponosi ewentualnie pracownik
Do ewidencji możemy wejść klikając w ikonę bezpośrednio z okna głównego
lub będąc w Aktualnym zatrudnieniu
wciskając przycisk Wyposażenie.
Klawiszem Ins dokumentujemy wydania nowego wyposażenia
. Na zakładce Wydanie wypełniamy:
Wyposażenie - wybieramy właściwą pozycję z biblioteki składników wyposażenia
Data wydania - faktyczna data wydania
Okres użytkowania - okres, za jaki przysługiwać będzie dany składnik wyposażenia, podpowiada się z biblioteki składników, ale jest możliwy do skorygowania
Okres przedł.użytkowania - okres, o jaki zostanie przedłużone użytkowanie danego wyposażenia, mimo że nominalny okres użytkowania już się skończył - w tym wypadku zostanie wyliczony ekwiwalent za przedłużenie użytkowania
Termin - w tym dniu przysługiwać będzie kolejne wydanie
Ilość, Cena, Wartość - drukuje się na dowodzie wydania
Ekwiwalent za przedłużenie użytkowania - jeśli wprowadzono przedł.okres użytkowania, jego wartość wylicza się jako ilość dodatkowych miesięcy użytkowania przez ilość nominalnych miesięcy razy cena
Potrącenie za nieobecności - jeśli pracownik otrzymał ekwiwalent za używanie wyposażenia, jednak w pewnym okresie przysługiwania tego ekwiwalentu nie pracował, obliczy się potrącenie wartości ekwiwalentu
Cechy - pokazane tutaj cechy wyposażenia powinny być skorelowane z cechami pracownika, jeśli są to cechy pracownicze (wzrost, rozmiar buta); mogą być także dowolne - takie, jakie faktycznie wyposażenie zostało wydane (np.kolor)
Na zakładce Likwidacja wypełniamy dane o likwidacji wyposażenia (np.zgubienie, zniszczenie bądź zwrot z powodu zwolnienia pracownika).
Data likwidacji - w przypadku likwidacji przed terminem pracownik może ponieść częściowe koszty wyposażenia, jeśli nastąpiło np.zniszczenie wyposażenia z winy pracownika
Okres zwrotu - okres w jakim można wyposażenie zwrócić i może ono być powtórnie wydane innemu pracownikowi (niektórych rzeczy nie można zwrócić np. butów)
Okres połowy wartości - okres po jakim wyposażenie można zniszczyć lub zgubić nie ponosząc za to kosztów - przed tym okresem pracownik musi zapłacić połowę kosztów wyposażenia, jeśli likwidacja wystąpiła z winy pracownika
Nie z winy pracownika - zaznaczamy jeśli likwidacja następuje nie z winy pracownika
Wartość zlikwidowana, koszt pracownika - określają wartość zlikwidowanego wyposażenia oraz koszt poniesiony przez pracownika (jeśli nastąpiło to z jego winy)
Przyczyny likwidacji - może to być zniszczenie, zagubienie lub inne przyczyny pozwalające na powtórne wydanie tego samego składnika wyposażenia
Uwagi - drukowane będą na dowodzie wydania
Po zaakceptowaniu wpisu funkcją F2 możemy wydrukować
dowód wydania.
Standardowo przygotowany wzór dowodu wydania możemy w razie potrzeby skorygować
(patrz: Parametry systemu - Makiety dokumentów).
Możemy wydrukować zbiorcze zestawienie wydanego pracownikom wyposażenia - patrz: Zestawienia i dokumenty - Zestawienia ewidencji - Zestawienie wyposażenia.
Jeśli prawidłowo określiliśmy składniki wyposażenia przy stanowisku to mamy możliwość wygenerowania zestawienia, informującego o tym komu i kiedy przysługuje kolejne (lub pierwsze) wydanie danego składnika wyposażenia (menu główne Raporty - Zestawienia kadrowe - Zestawienie wyposażenia).
Będąc w kartotece wyposażenia danego pracownika możemy wykorzystać dodatkową funkcję
Dodaj przysługujące wyposażenie, która działa dwustopniowo:
podpowiada jakie składniki wyposażenia przysługują pracownikowi na dany dzień
po zatwierdzeniu umożliwia automatyczne wydanie przysługującego wyposażenia
Automatyczne przeliczenie miesięcy nieobecności umożliwia ikonka