Tworzenie list wg szablonów - Instrukcja obsługi programu R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO RESET2 Oprogramowanie
Strona używa plików cookies (tzw. ciasteczka) do przechowywania i uzyskiwania dostępu do tej informacji w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych.
Użytkownik wyraża zgodę oraz określa warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartej w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki.
Dowiedz się więcej odwiedzając strony:

Polityka Prywatności    Regulamin sklepu      Jak wyłączyć cookies?

Przejdź do serwisu

Instrukcja obsługi R2płatnik



Tworzenie list wg szablonów

Tworzenie list wg szablonów

Naliczanie wynagrodzeń

Po zdefiniowaniu zestawu szablonów definicji list płac możemy utworzyć zestaw list płac za kolejny miesiąc. Klikając prawy przycisk myszy w oknie z listami płac wybieramy z menu Utwórz listy płac wg szablonów. Pojawi się okno:

Wypełniamy parametry:

  • Zestaw szablonów definicji - zbiór zdefiniowanych wcześniej szablonów zawierający jeden lub kilka szablonów definicji

  • Miesiąc - miesiąc w jakim chcemy wypłacić listy

  • Rok - rok w jakim chcemy wypłacić listy

Zakładka Zadania zawiera listę zadań do wykonania. Będzie to zbiór szablonów definicji należący do wybranego zestawu zmultiplikowany o akcje jakie należy wykonać w każdym szablonie. Każde zadanie ma swój stan, który może przybierać następujące wartości:

  • Czeka - zadanie czeka na wykonanie

  • Pracuje - zadanie jest właśnie wykonywane

  • Zakończone - zadanie zakończyło się sukcesem

  • Niewykonane - zadanie nie zostało wykonane, ponieważ nie zostały spełnione wszystkie warunki do jego wykonania (np. nie zaznaczono zadania do wykonania, nie znaleziono listy płac do przeliczenia, albo pracownicy zostali wprowadzeni na listę wcześniej)

  • Przerwane - wykonywanie zadania zostało przerwane przez użytkownika

Zakładka Komunikaty będzie zawierać listę błędów, ostrzeżeń i informacji otrzymanych po wykonaniu wszystkich zadań. Można ją wydrukować przyciskiem "Drukuj raport".

Przycisk "Rozpocznij" rozpoczyna wykonywanie zadań (będą wykonywane od góry), a przycisk "Przerwij" przerywa wykonywanie zestawu zadań. Dodatkowo można zaznaczyć zadania do wykonania (domyślnie wszytkie są zaznaczone). Aby wznowić wykonywanie zadań należy zamknąć i otworzyć okno. Zadania będą wtedy wykonywane od początku (oczywiście tylko te zaznaczone). Zadania typu "Drukuj listę" spowodują otwarcie tylu okien przeglądarki z wydrukami, ile jest zadań drukowania.