Zestawienia czasu pracy - Instrukcja obsługi programu R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO RESET2 Oprogramowanie
Strona używa plików cookies (tzw. ciasteczka) do przechowywania i uzyskiwania dostępu do tej informacji w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych.
Użytkownik wyraża zgodę oraz określa warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartej w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki.
Dowiedz się więcej odwiedzając strony:

Polityka Prywatności    Regulamin sklepu      Jak wyłączyć cookies?

Przejdź do serwisu

Instrukcja obsługi R2płatnik



Zestawienia czasu pracy

Zestawienia czasu pracy

Zestawienia i dokumenty

Przy wykorzystaniu szczegółowej rejestracji czasu pracy (patrz Miesięczne rozliczenie pracy - Wewnętrzny system RCP) mamy do dyspozycji cały zestaw wydruków, obejmujący i interpretujący dane wprowadzone w ewidencji czasu pracy.

Obok standardowego wydruku ewidencji (patrz Miesięczne rozliczenie pracy - Wewnętrzny system RCP - Ewidencja czasu pracy - Seryjne wydruki czasu pracy), w pozycji menu głównego Raporty - Zestawienia ewidencji - Zestawienia czasu pracy mamy do wyboru następujące zestawienia:

  • Ewidencja - zestawienie czasu pracy pracowników w zadanym dniu

  • Spóźnienia - zestawienie spóźnień pracowników w zadanym okresie

  • Wcześniejsze wyjścia - zestawienie pracowników, którzy zbyt wcześnie zakończyli pracę w dniach z zadanego okresu

  • Nieobecności - zestawienie pracowników, którzy w zadanym okresie nie byli w pracy z powodu urlopów, chorobowych i innych zaewidencjonowanych nieobecności

  • Nieobecności nieuzasadnione - zestawienie pracowników, którzy w dniach pracy z zadanego okresu nie pracowali i nie mają zaewidencjonowanej żadnej nieobecności (niewypełniony dzień)

  • Niezgodności - zestawienie pracowników, dla których w zadanym okresie czasu zarejestrowano rozbieżności pomiędzy planowanym i faktycznym czasem pracy

  • Rejestracje - zestawienie rejestracji pracowników w zadanym okresie

  • Anomalie - zestawienie wszelkich anomalii w rejestracji ECP np.brak rejestracji, brak wyjścia, przerwy w rejestracji

Ewidencja

Zestawienie na konkretny dzień (Zestawienie za dzień) z ewidencji czasu pracy wybranych pracowników (Selekcja). Ukaże się lista pracowników z wyszczególnionym czasem pracy w danym dniu - jest to przekrojowe zestawienie z seryjnego wydruku czasu pracy pracowników (dostępnego z menu Raporty - Ewidencja czasu pracy).

Spóźnienia

Zestawienie za podany Okres (od, do) obejmujące wybranych pracowników (Selekcja). Ukażą się dni pracy, w których pracownicy zbyt późno rozpoczęli pracę, czyli w których godzina rozpoczęcia pracy (Fakt.godz.wejścia w ewidencji czasu pracy) jest późniejsza niż nominalna godzina rozpoczęcia pracy (Nomin.godz.wejścia z harmonogramu czasu pracy) powiększona o możliwość późniejszego rozpoczęcia pracy (Korekta wejścia (+)).

UWAGA. Szczegółowe omówienie rozplanowania czasu pracy zawarte jest w rozdziale Miesięczne rozliczenie pracy - Wewnętrzny system RCP - Szablony harmonogramów.

Wcześniejsze wyjścia

Zestawienie analogiczne do spóźnień - ukażą się dni pracy, w których pracownicy zbyt wcześnie zakończyli pracę, czyli w których godzina zakończenia pracy (Fakt.godz.wyjścia) jest wcześniejsza niż nominalna godzina zakończenia pracy (Nomin.godz.wyjścia) pomniejszona o możliwość wcześniejszego zakończenia pracy (Korekta wyjścia (-)).

Nieobecności

Zestawienie za podany Okres obejmujące wybranych pracowników (Selekcja). Ukażą się dni pracy, w których pracownicy nie byli w pracy i mają w tym dniu zaewidencjonowaną nieobecność (urlopy, chorobowe i inne nieobecności).

Nieobecności nieuzasadnione

Zestawienie za podany Okres obejmujące wybranych pracowników (Selekcja). Zestawienie wykaże dni pracy, które nie zostały wypełnione. Najprawdopodobniej będą to dni, w których pracownik miał przyjść do pracy, ale ten fakt nie został zarejestrowany w systemie i jednocześnie w tych dniach nie jest odnotowana żadna ewidencjonowana nieobecność.

Niezgodności

Zestawienie za podany Okres obejmujące wybranych pracowników (Selekcja). Zestawienie wykaże dni pracy, w których wystąpiły następujące rozbieżności pomiędzy planem ( harmonogram czasu pracy) i stanem faktycznym ( ewidencja czasu pracy):

  • Brak rejestracji czasu pracy - brak zarejestrowanych godzin w dniach, których nie ma zaewidencjonowanych innych nieobecności (urlopy, chorobowe, itp.)

  • Niepełna rejestracja czasu pracy - suma zarejestrowanych godzin (Godz.pracy plus Godz.n.pł. plus Godz.n.niepł. plus Godz.n.n.nieuspr. plus G.odebrane) jest mniejsza niż nominał (Ngp)

  • Przerwa w rejestracji czasu pracy - brak ciągłości w rejestracji godzin

  • Godziny nieobecności płatnej - zarejestrowano zdarzenie rodzaju Nieobecność płatna

  • Godziny nieobecności niepłatnej - istnieje Rodzaj zdarzenia typu Nieobecność niepłatna oraz Nieobecność niepł.nieuspr.

  • Nadgodziny - suma godzin pracy jest większa od nominału, czyli pola Godz.50% lub Godz.100% są niezerowe

  • Inne godziny zaliczone do pracy - istnieje Rodzaj zdarzenia typu Inne zaliczone do pracy

  • Brak wyjścia - w ewidencji czasu pracy istnieje wpis z godziną rozpoczęcia pracy (Fakt.godz.wejścia) bez godziny zakończenia pracy (Fakt.godz.wyjścia)

  • Wyjścia służbowe - w ewidencji czasu pracy istnieje wpis z Rodzajem zdarzenia typu Służbowe

  • Jest opis - pokażą się tylko te dni, które mają uzupełniony opis w karcie pracy (opis dnia włączamy w parametrach firmy)

Rejestracje

Zestawienie za podany okres z rejestracji czasu pracy wybranych pracowników (Selekcja). Ukaże się lista pracowników z zarejestrowanym czasem pracy w danym dniu z wyszczególnieniem:

  • Praca - zarejestrowane zdarzenia rodzaju Praca

  • Nadgodziny - suma godzin pracy jest większa od nominału, czyli pola Godz.50% lub Godz.100% są niezerowe

  • Wyjścia służbowe - w ewidencji czasu pracy istnieje wpis z Rodzajem zdarzenia typu Służbowe

  • Inne godziny zaliczone do pracy - istnieje Rodzaj zdarzenia typu Inne zaliczone do pracy

  • Godziny nieobecności płatnej - zarejestrowano zdarzenie rodzaju Nieobecność płatna

  • Godziny nieobecności niepłatnej - istnieje Rodzaj zdarzenia typu Nieobecność niepłatna

  • Godziny nieobecności niepłatnej nieusprawiedliwionej - istnieje Rodzaj zdarzenia typu Nieobecność niepł.nieuspr.

  • Odebrane - suma godzin pracy jest większa od nominału, czyli pola Godz.50% lub Godz.100% są niezerowe

  • Przerwa płatna - istnieje Rodzaj zdarzenia typu Przerwa płatna

  • Jest opis - pokażą się tylko te dni, które mają uzupełniony opis w karcie pracy (opis dnia włączamy w parametrach firmy)

Anomalie

Zestawienie za podany Okres obejmujące wybranych pracowników (Selekcja). Zestawienie wykaże dni pracy, w których wystąpiły odchylenia w rejestracji ECP:

  • Brak rejestracji czasu pracy - brak zarejestrowanych godzin w dniach, których nie ma zaewidencjonowanych innych nieobecności (urlopy, chorobowe, itp.)

  • Brak wyjścia - w ewidencji czasu pracy istnieje wpis z godziną rozpoczęcia pracy (Fakt.godz.wejścia) bez godziny zakończenia pracy (Fakt.godz.wyjścia)

  • Za wczesne wejście -

  • Za późne wyjście -

  • Za wczesne wyjście -

  • Za późne wejście -

  • Przerwa w rejestracji czasu pracy - brak ciągłości w rejestracji godzin

  • Niepełna rejestracja czasu pracy - suma zarejestrowanych godzin (Godz.pracy plus Godz.n.pł. plus Godz.n.niepł. plus Godz.n.n.nieuspr. plus G.odebrane) jest mniejsza niż nominał (Ngp)

  • Pobyt powyżej harmonogramu -