Zestawienia kosztowe - Instrukcja obsługi programu R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO RESET2 Oprogramowanie
Strona używa plików cookies (tzw. ciasteczka) do przechowywania i uzyskiwania dostępu do tej informacji w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych.
Użytkownik wyraża zgodę oraz określa warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartej w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki.
Dowiedz się więcej odwiedzając strony:

Polityka Prywatności    Regulamin sklepu      Jak wyłączyć cookies?

Przejdź do serwisu

Instrukcja obsługi R2płatnik



Zestawienia kosztowe

Zestawienia kosztowe

Definiowanie i nadzór

Przed sporządzeniem zestawienia musimy je najpierw zdefiniować. Wchodzimy Definicje - Zestawienia kosztowe. Możemy przygotować 8 indywidualnych zestawień kosztowych.

Na zakładce Pozycja wprowadzamy:

  • Nazwa zestawienia - własna nazwa zestawienia

  • Segregacja wg – sposób uporządkowania danych z list płac

  • Podział na – określamy, co ma być zebrane w jednym wierszu zestawienia

  • Pomiń puste – przy ustawieniu tej opcji, pominięte zostaną te wiersze zestawienia, w których nie ma żadnych wartości, przy wyłączonej opcji zostaną wydrukowane również wiersze puste

  • Elementy zestawienia - program rozbija poszczególne składniki zestawienia wg struktury kosztów na:

    • Wszystko - szczegółowo na działy i zlecenia oraz dodatkowo suma działów i suma zleceń

    • Tylko działy - szczegółowo na działy bez rozbicia na zlecenia

    • Tylko zlecenia - szczegółowo na zlecenia bez rozbicia na działy

    • Tylko działy/zlecenia - szczegółowo na działy i zlecenia

  • Dostępne składniki i pola – lista wszystkich kosztowych składników wynagrodzeń i pól systemowych

  • Składniki i pola na zestawieniu – składniki, które zostaną ujęte w zestawieniu, wybrane (lub przeciągnięte) z dostępnych kosztowych składników; składnikom wprowadzonym do tego okna automatycznie nadaje się właściwość do zestawienia kosztów
    UWAGA. Lista składników ujętych w zestawieniu może być inna niż składników przypisanych do rodzajów kosztów, składniki nie przypisane do żadnego rodzaju kosztów również rozbiją się odpowiednio w zestawieniu.

  • Aktywny – możliwe do przygotowania są tylko zestawienia aktywne

Z przygotowanych tutaj zestawień możemy tworzyć zestawienia kosztów (Raporty-Zbiorówki). Dostępne będą jednak tylko zestawienia zaznaczone jako Aktywne.