Logowanie
Nadaj nowe hasło
Jeśli jesteś już klientem to wprowadź swój adres e-mail i potwierdź hasłem. Logowanie umożliwia zakup nowych programów po cenach promocyjnych, rozszerzenie posiadanego oprogramowania, zamówienie abonamentu na aktualizacje oraz konsultacje serwisowe.
Nie masz konta?Zarejestruj się
|
Kartoteki podzielone zostały na dochodowe (określające miesiące wypłat) i wynagrodzeń (określające miesiące pracy, za które wypłacamy wynagrodzenia). Kartoteki dochodowe mają ściśle określony format i składniki, natomiast pozycje kartotek wynagrodzeń możemy określić sami.
W menu głównym wybieramy Definicje - Kartoteki wynagrodzeń - ukazuje się lista kartotek wynagrodzeń. Korzystać będziemy
z tych zaznaczonych jako Aktywne – standardowo jedna. Przechodzimy na Pozycje i z listy
wszystkich składników wynagrodzeń i pól systemowych
(Dostępne składniki i pola) wybieramy te, które chcemy posiadać w danej kartotece
(Składniki i pola na kartotece).
Forma wydruku - przy większej ilości składników na zestawieniu wybieramy formę opisową (Kolumny), przy kilku składnikach wybieramy formę tabeli (Tabelka) i określamy parametry wydruku tabeli
Kolejność - standardowo program sam ustala kolejność składników na wydruku kartoteki zgodnie z ułożeniem w definicji list płac (wg definicji list płac), jeśli chcemy zmienić tę kolejność, musimy zaznaczyć opcję Wg definicji kart.wynagr. i ustalić własną kolejność w okienku Składniki i pola na zbiorówce (odpowiednio przeciągając myszką składniki)
Wydruki kartotek sporządzamy z pozycji Raporty – Kartoteki wynagrodzeń dla grupy pracowników
lub bezpośrednio z listy pracowników (F2) lub dla konkretnego pracownika.