Wnioski o zmianę angaży - Instrukcja obsługi programu R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO RESET2 Oprogramowanie
Strona używa plików cookies (tzw. ciasteczka) do przechowywania i uzyskiwania dostępu do tej informacji w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych.
Użytkownik wyraża zgodę oraz określa warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartej w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki.
Dowiedz się więcej odwiedzając strony:

Polityka Prywatności    Regulamin sklepu      Jak wyłączyć cookies?

Przejdź do serwisu

Instrukcja obsługi R2płatnik



Wnioski o zmianę angaży

Wnioski o zmianę angaży

Portal dla pracowników

Wnioski o zmianę angaży umożliwiają kierownikow wprowadzanie zmian warunków umowy o pracę, czyli proponowanie podwyżek. Propozycje te trafią do jednostki nadrzędnej (dyrektora lub działu HR) i tam zostaną, po rozważeniu zaakceptowane lub odrzucowe.

Uruchomienie modułu wniosków o zmianę angaży wymaga następujących kroków:

  • w programie w oknie Firmy na zakładce Pozycja/Parametry/Kadry należy włączyć opcję [X]Włącz planowanie umów o pracę

  • w programie w menu Ustawienia - Obieg dokumentów na liście kliknąć PPM i z menu kontekstowego wybrać Wstaw obieg umów o pracę

  • w programie w menu Definicje - Zestawienia SQL kliknąć Pobierz zestawienie z serwisu HTTP i z listy wybrać 30! Wnioski o zmianę angażu, następnie na zakładce Uprawnienia i parametry wpisać odpowiednią grupę praw dostępu, z której użytkownicy będą mogli przeglądać i akceptować wnioski o zmianę warunków umowy

  • w Środowisku WWW (po zalogowaniu się jako użytkownik o prawach administratora), w menu Ustawienia-Środowisko/Dostęp/Zatrudnienie/Rozliczenia miesięczne - przy dostępie użytkownika zaznaczamy [X]Umowy o pracę

Żeby wprowadzić wniosek, należy zalogować się jako kierownik, wejść do okna Umowy o pracę (na górze powinien pojawić się odpowiedni przycisk) i klikanąć przycisk Nowa pozycja (powinien pokazywać się taki przycisk). Wybieramy odpowiednio np. Zmiana warunków - po akceptacji automatycznie wysyła się e-mail do przełożonego przełożonego lub np. do kadr jeśli odpowiednio zmienimy w obiegu dokumentów.

Wniosek zatwierdzić możemy na 3 sposoby:

  • klikamy w link w e-mailu z informacją o złożeniu wniosku

  • w programie wchodzimy do okna Umowy o pracę i na odpowiedniej pozycji (na zakładce Uwagi) zmieniamy status na Zatwierdzony

  • istnieje również możliwość zatwierdzenia tych danych z okna startowego - po rozwinięciu informacji o ilości wniosków o zmianę angaży, przy odpowiednim wniosku wybieramy zatwierdź wniosek o zmianę angaży