Serwis i szkolenia - SYMFONIA Oprogramowanie do zarządzania firmą dla małych i średnich przedsiębiorstw RESET2 Oprogramowanie
Strona używa plików cookies (tzw. ciasteczka) do przechowywania i uzyskiwania dostępu do tej informacji w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych.
Użytkownik wyraża zgodę oraz określa warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartej w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki.
Dowiedz się więcej odwiedzając strony:

Polityka Prywatności    Regulamin sklepu      Jak wyłączyć cookies?

Przejdź do serwisu
Znamy Twoje potrzeby

STANDARD

Dla małych i średnich firm

Serwis i szkolenia

Jeżeli napotkacie Państwo jakieś problemy z użytkowaniem oprogramowania zapraszamy do skorzystania z naszych usług.

Konsultacje telefoniczne

Codziennie w godzinach pracy (od poniedziałku do piątku w godz. od 800 do 1630) służymy Państwu bezpłatną pomocą telefoniczną w rozwiązywaniu bieżących problemów.

Szkolenia z obsługi oprogramowania

Do każdego programu załączamy drukowaną instrukcję obsługi. Nasze programy są również wyposażone w mechanizm tzw. pomocy kontekstowej (po naciśnięciu klawisza F1 pojawia się na ekranie okienko z pomocą dotyczącą sytuacji w jakiej się Państwo akurat znajdujecie).

Proponujemy również odpłatne szkolenia z obsługi programu przeprowadzane przez naszego pracownika w siedzibie Państwa firmy. Możecie Państwo nabyć związany z danym programem pakiet szkoleniowy (taniej) lub każdorazowo umawiać się na wizytę naszego pracownika telefonicznie (drożej). W tym drugim przypadku opłata zależy każdorazowo od liczby przepracowanych godzin. Na Państwa życzenie możemy również przeprowadzić szkolenie w naszej siedzibie. Opłata zależy wówczas także od liczby godzin, ale jest niższa niż w przypadku wizyty u Państwa.

Wdrożenie oprogramowania

W ramach wspomnianych wyżej pakietów szkoleniowych oferujemy również pomoc w konfiguracji i parametryzacji systemów oraz nadzór nad jego pracą w początkowym okresie użytkowania.

Serwis i konserwacja oprogramowania

W razie wystąpienia bieżących problemów związanych z eksploatacją programów służymy Państwu pomocą:
  • bezpośrednio - wystarczy umówić sie na wizytę naszego pracownika lub zgłosić się do naszego biura ze zarchiwizowanymi danymi lub komputerem
  • zdalnie - jeśli komputer, na którym jest zainstalowany nasz program, jest podłączony do internetu, polecamy Państwu rewelacyjną usługę ZDALNY SERWIS
    W wielu wypadkach jest to sposób najlepszy, ze względu na: 
    - szybkość - wystarczy zadzwonić do nas, wyjaśnić problem i zainicjować sesję zdalnego serwisu, tzn. że w ciągu kilku minut zyskujecie Państwo dostęp do bezpośredniej pomocy naszego wykwalifikowanego serwisanta 
    - oszczędność - jest to jeden z najtańszych sposóbów korzystania z naszych usług. 
    - brak kosztów dojazdu 
    - dostępność z dowolnego miejsca w Polsce
  • korespondencyjnie - możecie państwo skorzystać z wbudowanych w program funkcji serwisowania danych umożliwiających wysyłanie (i odbieranie) danych do serwisu za pośrednictwem naszego serwera
    Wysłanie danych w ten sposób jest: 
    - łatwe do wykonania - wystarczy wybrać odpowiednią pozycję z menu programu - połączenie z naszym serwerem i wysłanie(odebranie) danych odbywa się całkowicie automatycznie, połączenie nie korzysta z poczty elektronicznej, nie wymaga dodatkowej konfiguracji
    - bezpieczne - dane są zakodowane w sposób uniemożliwiający odczytanie danych adresowych i osobowych zarówno przez nas jak i osoby postronne
    - szybkie - konkretną pomoc lub poprawione dane otrzymujecie Państwo z powrotem bez zwłoki związanej z wysyłką pocztą tradycyją.

Umowy serwisowe

Podpisanie umowy serwisowej gwarantuje Państwu szybkie rozwiązanie ewentualnych problemów, dojazd w mieście gratis, poza miastem z upustem oraz niski koszt roboczogodziny.