Jeżeli napotkacie Państwo jakieś problemy z użytkowaniem oprogramowania zapraszamy do skorzystania z naszych usług.
Konsultacje telefoniczne
Codziennie w godzinach pracy (od poniedziałku do piątku w godz. od 8
00 do 16
30) służymy Państwu
bezpłatną pomocą telefoniczną w rozwiązywaniu bieżących problemów.
Szkolenia z obsługi oprogramowania
Do każdego programu załączamy drukowaną instrukcję obsługi. Nasze programy są również wyposażone w mechanizm tzw. pomocy kontekstowej (po naciśnięciu klawisza F1 pojawia się na ekranie okienko z pomocą dotyczącą sytuacji w jakiej się Państwo akurat znajdujecie).
Proponujemy również odpłatne szkolenia z obsługi programu przeprowadzane przez naszego pracownika w siedzibie Państwa firmy. Możecie Państwo nabyć związany z danym programem pakiet szkoleniowy (taniej) lub każdorazowo umawiać się na wizytę naszego pracownika telefonicznie (drożej). W tym drugim przypadku opłata zależy każdorazowo od liczby przepracowanych godzin. Na Państwa życzenie możemy również przeprowadzić szkolenie w naszej siedzibie. Opłata zależy wówczas także od liczby godzin, ale jest niższa niż w przypadku wizyty u Państwa.
Wdrożenie oprogramowania
W ramach wspomnianych wyżej pakietów szkoleniowych oferujemy również pomoc w konfiguracji i parametryzacji systemów oraz nadzór nad jego pracą w początkowym okresie użytkowania.
Serwis i konserwacja oprogramowania
W razie wystąpienia bieżących problemów związanych z eksploatacją programów służymy Państwu pomocą:
- bezpośrednio - wystarczy umówić sie na wizytę naszego pracownika lub zgłosić się do naszego biura ze zarchiwizowanymi danymi lub komputerem
- zdalnie - jeśli komputer, na którym jest zainstalowany nasz program, jest podłączony do internetu, polecamy Państwu rewelacyjną usługę ZDALNY SERWIS
W wielu wypadkach jest to sposób najlepszy, ze względu na:
- szybkość - wystarczy zadzwonić do nas, wyjaśnić problem i zainicjować sesję zdalnego serwisu, tzn. że w ciągu kilku minut zyskujecie Państwo dostęp do bezpośredniej pomocy naszego wykwalifikowanego serwisanta
- oszczędność - jest to jeden z najtańszych sposóbów korzystania z naszych usług.
- brak kosztów dojazdu
- dostępność z dowolnego miejsca w Polsce
- korespondencyjnie - możecie państwo skorzystać z wbudowanych w program funkcji serwisowania danych umożliwiających wysyłanie (i odbieranie) danych do serwisu za pośrednictwem naszego serwera
Wysłanie danych w ten sposób jest:
- łatwe do wykonania - wystarczy wybrać odpowiednią pozycję z menu programu - połączenie z naszym serwerem i wysłanie(odebranie) danych odbywa się całkowicie automatycznie, połączenie nie korzysta z poczty elektronicznej, nie wymaga dodatkowej konfiguracji
- bezpieczne - dane są zakodowane w sposób uniemożliwiający odczytanie danych adresowych i osobowych zarówno przez nas jak i osoby postronne
- szybkie - konkretną pomoc lub poprawione dane otrzymujecie Państwo z powrotem bez zwłoki związanej z wysyłką pocztą tradycyją.
Umowy serwisowe
Podpisanie umowy serwisowej gwarantuje Państwu szybkie rozwiązanie ewentualnych problemów, dojazd w mieście gratis, poza miastem z upustem oraz niski koszt roboczogodziny.