Logowanie
Nadaj nowe hasło
Jeśli jesteś już klientem to wprowadź swój adres e-mail i potwierdź hasłem. Logowanie umożliwia zakup nowych programów po cenach promocyjnych, rozszerzenie posiadanego oprogramowania, zamówienie abonamentu na aktualizacje oraz konsultacje serwisowe.
Nie masz konta? Zarejestruj się
Kalkulator odsetek
Oblicz swoje odsetki
ustawowe i podatkowe
W obecnym miesiącu obowiązuje 20% rabatu na oprogramowanie.
Sprawdź również inne promocje obowiązujące w marcu.
Oblicz ile kosztuje nowy program po uwzględnieniu wszystkich akcji promocyjnych.
Wersja | Cena programu | Cena promocyjna |
---|---|---|
START1 | 0,00 | 0,00 |
MINI | 182,00 | 145,60 |
STANDARD | 364,00 | 291,20 |
MAXI | 508,00 | 406,40 |
wersja edukacyjna2 | 1,00 | 1,00 |
Cena programu obejmuje roczne uaktualnienia i gwarancję.
Szczegółowe różnice pomiędzy wersjami MINI, STANDARD i MAXI są opisane w specyfikacji programu.
1 - wersja START ma taką funkcjonalność jak wersja MINI z ograniczeniem do 5 wpisów i 3 przelewów w miesiącu - szczegóły w promocji Na START - komplet programów za darmo.
2 - wersja dla szkół i uczelni, licencja obejmuje wyłącznie zastosowanie dydaktyczne do nauczania zagadnień księgowych (konfiguracja programu: MAXI, do 35 środków trwałych, 50 firm, 32 użytkowników sieciowych).
Wersje STANDARD i MAXI umożliwiają wprowadzenie 20 środków trwałych. Można zwiększyć ten limit w zależności od potrzeb firmy.
Środki trwałe | Dopłata | Aktualna promocja |
---|---|---|
do 35 środków | 122,00 | 97,60 |
do 50 środków | 242,00 | 193,60 |
do 100 środków | 364,00 | 291,20 |
do 200 środków | 483,00 | 386,40 |
do 350 środków | 848,00 | 678,40 |
Do wersji MAXI można dokupić dodatkowy moduł www.
Dodatkowe moduły | Opis | Dopłata1 |
---|---|---|
www | Zdalny dostęp do programu przez przeglądarkę internetową uruchomioną na dowolnym komputerze, tablecie lub smartfonie. Dostęp przez właścicieli firmy do informacji o podatkach i składkach ZUS za bieżący lub wybrany miesiąc. Prezentowana informacja obejmuje kwoty i terminy płatności oraz raporty za wybrany okres: rozliczenie podatku, księgę przychodów i rozchodów lub ryczałtową ewidencję przychodów, deklarację VAT oraz wszystkie rejestry VAT. Moduł szczególnie polecany biurom rachunkowym, które mogą dzięki niemu udostępnić swoim klientom całodobowy wgląd w ich podatki, księgi i rejestry VAT bez angażowania pracowników biura. | +10% |
1 - dopłata nie obejmuje kosztów rozszerzenia do odpowiedniej wersji sieciowej (patrz niżej "Wersja sieciowa"). Aby dowolna liczba właścicieli lub firm, mogła się logować do modułu WWW, trzeba doliczyć jednego użytkownika w sieciowym limicie użytkowników (bez względu na liczbę właścicieli i firm).
Podane ceny dotyczą wersji do obsługi 1 firmy. Można dokupić rozszerzenie umożliwiające obsługę wielu firm. Jako firmy traktowane są również źródła przychodów (własna działalność, spółka, najem). Aby dokonać pełnego rozliczenia podatku dochodowego dla podatników posiadających kilka źródeł przychodów, należy nabyć wersję umożliwiającą rozliczenie wszystkich źródeł. Wersje STANDARD i MAXI do obsługi 50 i powyżej 50 firm zawierają specjalne ułatwienia dla biur rachunkowych.
Obsługa wielu firm (źródeł przychodów) | Dopłata |
---|---|
do 3 firm | +20% |
do 50 firm | +30% |
powyżej 50 firm | +40% |
Podane ceny dotyczą wersji jednostanowiskowej. Posiadamy w ofercie również wersje sieciowe. Ich cena jest odpowiednio większa w zależności od tego ilu użytkowników równocześnie może pracować w programie.
Wersja sieciowa | Dopłata |
---|---|
do 2 użytkowników | +25% |
do 5 użytkowników | +50% |
do 10 użytkowników | +75% |
do 32 użytkowników | +100% |
Z tytułu | Opis | Opust |
---|---|---|
opust dla organizacji non-profit |
dla organizacji (stowarzyszeń lub fundacji) niekierujących się osiągniecięm zysku, na program w wersji do obsługi 1 firmy | -60% |
Ceny mogą ulec zmianie, nie zawierają 23% podatku VAT. Cennik nie jest ofertą w rozumieniu art.66 kodeksu cywilnego.
Cena programu już
od 145,60 PLN
Właściciel TEMA Biuro Rachunkowe we Wrocławiu
"W trakcie naszej wieloletniej współpracy mogliśmy się przekonać, że programy pisane przez firmę Reset2 są solidne i rzetelne, dzięki czemu znakomicie sprawdzają się w pracy biura rachunkowego."
więcej >Doradca Podatkowy PIT-VAT Biuro Rachunkowo-Konsultingowe w Łodzi
"Pragnę zachęcić podmioty gospodarcze (już działające jak i te, które pragną rozpocząć działalność gospodarczą), dla których warunkiem funkcjonowania jest posiadanie bezawaryjnych programów komputerowych do zakupu produktów RESET2 Spółka z o.o. Natomiast zarządowi RESET2 Spółka z o.o. pragnę przekazać - TAK TRZYMAJCIE."
więcej >