Jak zostać partnerem - SYMFONIA Oprogramowanie do zarządzania firmą dla małych i średnich przedsiębiorstw RESET2 Oprogramowanie
Strona używa plików cookies (tzw. ciasteczka) do przechowywania i uzyskiwania dostępu do tej informacji w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych.
Użytkownik wyraża zgodę oraz określa warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartej w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki.
Dowiedz się więcej odwiedzając strony:

Polityka Prywatności    Regulamin sklepu      Jak wyłączyć cookies?

Przejdź do serwisu

Jak zostać partnerem

Jak zostać partnerem

I ty możesz zostać naszym partnerem. Zapoznaj się z warunkami jakie stawiamy i możliwościami, jakie oferujemy. Może już wkrótce dołączysz do grona naszych przedstawicieli. Oferujemy współpracę na wielu poziomach: sprzedaż oprogramowania, wdrożenia, szkolenia i serwisowanie.

Produkty

Produkty naszej firmy są proste w obsłudze i łatwe w instalacji.

  • Dają się dostosować do potrzeb bardzo wymagających klientów.
  • Zaprojektowane zostały z myślą o wdrożeniu bez szczegółowej znajomości zagadnień księgowych.
  • Mają niewygórowaną cenę i bardzo bogate możliwości.
  • Automatyczne aktualizacje i gwarancja producenta dają poczucie bezpieczeństwa i stabilności pracy.
  • Zadowolenie dotychczasowych klientów jest dla nich najlepszą reklamą.

Korzyści

  • Gwarantujemy wzrost obrotów i zysków dzięki stale rosnącemu zainteresowaniu produktami naszej firmy.
  • Udzielamy korzystnych rabatów przy sprzedaży oprogramowania oraz przy aktualizacji oprogramowania w kolejnych latach.
  • Pełny zysk z wdrożenia, szkolenia i opieki powdrożeniowej.
  • Dodatkowy zysk ze sprzedaży produktów oraz wdrożeń i szkoleń zlecanych przez naszą firmę.
  • Dajemy możliwość użytkowania naszego oprogramowania dla własnych potrzeb
  • Polecamy naszych partnerów klientom z danego regionu i umieszczamy na liście partnerów i dystrybutorów.
  • Gwarantujemy wzrost prestiżu wśród klientów i jakości ich obsługi poprzez certyfikaty ukończenia szkoleń oraz certyfikaty dobrej znajomości programów i zagadnień z nimi związanymi.

Wsparcie

  • We wszystkich przedsięwzięciach gwarantujemy pełne wsparcie i partnerskie stosunki.
  • Zapewniamy materiały niezbędne w promocji i dystrybucji produktu.
  • Pomagamy przy wdrożeniu.
  • Udzielamy wsparcia technicznego w rozwiązywaniu bieżących problemów.
  • Prowadzimy szkolenia z zakresu produktów naszej firmy oraz zasad prowadzenia kadr i płac, a także księgowości i prowadzenia firmy.
  • Po ukończeniu każdego szkolenia wydajemy uczestnikom imienne certyfikaty.
  • Organizujemy egzaminy z dobrej znajomości zagadnień dotyczących naszych produktów.
  • Pozytywne zaliczenie egzaminu umożliwia uzyskanie odpowiedniego certyfikatu i premiowane jest dodatkowym rabatem cenowym oraz wyróżnieniem na liście partnerów  i dystrybutorów.

Jak do nas dołączyć?

https://www.abonline.pl/

  • Ogólnopolskim dystrybutorem naszego oprogramowania jest firma AB S.A.. Kupując nasze programy od AB mogą Państwo już od samego początku korzystać z korzystnych rabatów, a przy okazji zaopatrywać się w dowolny sprzęt komputerowy z bogatej oferty dystrybucyjnej AB.
       
  • Istnieje również możliwość podpisania umowy partnerskiej bezpośrednio z nami:
    • Przede wszystkim należy wypełnić ankietę wstępną.
    • Po jej otrzymaniu informujemy o szczegółowych warunkach współpracy i wysyłamy właściwą umowę.
    • Otrzymaną umowę należy wypełnić i odesłać w dwóch egzemplarzach wraz z aktualnym odpisem z KRS (lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działaln.gosp.) oraz zaświadczeniami o NIP i REGON.
    • Kopię umowy odeślemy pod wskazany adres.
       
  • W przypadku wątpliwości, prosimy o kontakt telefoniczny 713 828 700 lub mailowy biuro@reset2.pl z naszym działem sprzedaży.