Logowanie
Nadaj nowe hasło
Jeśli jesteś już klientem to wprowadź swój adres e-mail i potwierdź hasłem. Logowanie umożliwia zakup nowych programów po cenach promocyjnych, rozszerzenie posiadanego oprogramowania, zamówienie abonamentu na aktualizacje oraz konsultacje serwisowe.
Nie masz konta?Zarejestruj się
Codziennie w godzinach pracy (od poniedziałku do piątku w godz. od 800 do 1630) służymy Państwu bezpłatną pomocą telefoniczną w rozwiązywaniu bieżących problemów.
Do każdego programu załączamy drukowaną instrukcję obsługi. Część dla administratora umożliwia samodzielne wdrożenie i parametryzację system, część dla użytkownika pomaga w samodzielnej obsłudze programu. Nasze programy są również wyposażone w mechanizm tzw. pomocy kontekstowej (po naciśnięciu klawisza F1 pojawia się na ekranie okienko z pomocą dotyczącą sytuacji w jakiej się Państwo akurat znajdujecie).
Proponujemy również płatne wdrożenie i szkolenie z obsługi oprogramowania przeprowadzane przez naszego pracownika w siedzibie Państwa firmy obejmujące:
Zakres konkretnych prac, szczegółowy harmonogram, termin realizacji oraz całkowity koszt usługi określany jest na podstawie analizy przedwdrożeniowej, przeprowadzonej u klienta.
Oferujemy również alternatywną metodę wymienionych wyżej usług, gdzie koszt zależy od liczby przepracowanych godzin. W takim przypadku każdorazowo umawiana jest wizyta naszego pracownika w dogodnym dla Państwa terminie, a opłata za każdą wizytę uzależniony jest od czasu pracy.
W ramach wspomnianych wyżej pakietów szkoleniowych oferujemy również pomoc w konfiguracji i parametryzacji systemów oraz nadzór nad jego pracą w początkowym okresie użytkowania.
W razie wystąpienia bieżących problemów związanych z eksploatacją programów służymy Państwu pomocą:
Podpisanie umowy serwisowej gwarantuje Państwu szybkie rozwiązanie ewentualnych problemów, dojazd w mieście gratis, poza miastem z upustem oraz niski koszt roboczogodziny.