Struktura organizacyjna - Instrukcja obsługi programu R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO RESET2 Oprogramowanie
Strona używa plików cookies (tzw. ciasteczka) do przechowywania i uzyskiwania dostępu do tej informacji w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych.
Użytkownik wyraża zgodę oraz określa warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartej w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki.
Dowiedz się więcej odwiedzając strony:

Polityka Prywatności    Regulamin sklepu      Jak wyłączyć cookies?

Przejdź do serwisu

Instrukcja obsługi R2płatnik



Struktura organizacyjna

Struktura organizacyjna

Planowanie zatrudnienia

Struktura organizacyjna jest dostępna tylko w wersjach PRO i SBO. Pozwala na zdefiniowanie zależności pomiędzy oddziałami, działami i zespołami w firmie.

Po lewej stronie okna widać wszystkie dostępne oddziały, działy i zespoły, które zostały wprowadzone w odpowiednich bibliotekach. Prawa strona pokazuje drzewo struktury organizacyjnej - zależności między elementami (czyli jakie działy podlegają pod konkretny oddział, oraz które zespoły należą do danego działu). Przyciski oraz umożliwiają dodawanie i kasowanie elementów drzewa struktury organizacyjnej. Drzewo można także tworzyć przeciągając myszką poszczególne elementy. Po zatwierdzeniu przyciskiem OK wszytkie zależności zostają zapisane do bazy danych. Utworzenie drzewa struktury organizacyjnej ma swoje następstwa m.in. w przypisywaniu pracowników do poszczególnych oddziałów, działów i zespołów, lub przy planowaniu stanowisk w firmie.