Zestawienia zbiorcze - Instrukcja obsługi programu R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO RESET2 Oprogramowanie
Strona używa plików cookies (tzw. ciasteczka) do przechowywania i uzyskiwania dostępu do tej informacji w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych.
Użytkownik wyraża zgodę oraz określa warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartej w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki.
Dowiedz się więcej odwiedzając strony:

Polityka Prywatności    Regulamin sklepu      Jak wyłączyć cookies?

Przejdź do serwisu

Instrukcja obsługi R2płatnik



Zestawienia zbiorcze

Zestawienia zbiorcze

Definiowanie i nadzór

Obok standardowych zestawień list płac możemy zdefiniować 16 własnych zestawień zbiorczych. W tym celu wchodzimy do menu Definicje - Zbiorówki.

Na zakładce Zestawienie wprowadzamy:

  • Nazwa zbiorówki- własna nazwa zestawienia

  • Aktywny – możliwe do przygotowania są tylko zestawienia aktywne

  • Segregacja wg – parametry wyboru list płac do zestawienia

  • Podział na – określamy, co ma być zebrane w jednym wierszu zestawienia

  • Pomiń puste – przy ustawieniu tej opcji, pominięte zostaną te wiersze zestawienia, w których nie ma żadnych wartości, przy wyłączanej opcji zostaną wydrukowane również wiersze puste

  • Dostępne składniki i pola – lista wszystkich składników wynagrodzeń i pól systemowych

  • Składniki i pola na zbiorówce – składniki, które zostaną ujęte w zestawieniu, wybrane (lub przeciągnięte) z dostępnych składników; składnikom wprowadzonym do tego okna automatycznie nadaje się właściwość do zbiorówki

  • Na zakładce Parametry wydruku wprowadzamy:

  • Forma wydruku - przy większej ilości składników na zestawieniu wybieramy formę opisową (Kolumny), przy kilku składnikach wybieramy formę tabeli (Tabelka)

  • Tabelka - parametry wydruku w formie tabeli

  • Kolejność - standardowo program sam ustala kolejność składników na wydruku zestawienia tak, jak składniki są ułożone w definicji list płac (wg definicji list płac), jeśli chcemy zmienić tę kolejność, musimy zaznaczyć opcję Wg definicji zbiorówki i ustalić własną kolejność w okienku Składniki i pola na zbiorówce (przeciągając myszką składniki)

  • Stopka - możliwość wpisania dowolnego tekstu, który wydrukuje się pod zbiorówką

Z przygotowanych tutaj zbiorówek możemy tworzyć zestawienia zbiorcze (Raporty-Zbiorówki).
UWAGA. Dostępne będą jednak tylko te zbiorówki zaznaczone jako aktywne.