Struktura kosztów - Instrukcja obsługi programu R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO RESET2 Oprogramowanie
Strona używa plików cookies (tzw. ciasteczka) do przechowywania i uzyskiwania dostępu do tej informacji w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych.
Użytkownik wyraża zgodę oraz określa warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartej w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki.
Dowiedz się więcej odwiedzając strony:

Polityka Prywatności    Regulamin sklepu      Jak wyłączyć cookies?

Przejdź do serwisu

Instrukcja obsługi R2płatnik



Struktura kosztów

Struktura kosztów

Księgowanie i rozliczenie kosztów

Struktura kosztów tworzy się automatycznie podczas naliczania wynagrodzeń na podstawie uzupełnionej ewidencji kosztów pracownika oraz ewidencji kosztów stałych.

Wgląd w utworzoną strukturę kosztów możliwy jest podczas naliczania wynagrodzeń, po wciśnięciu przycisku Struktura kosztów lub kliknięciu w .
UWAGA. Struktura kosztów tworzy się po zatwierdzeniu naliczania wynagrodzeń, po naliczeniu bez zatwierdzenia (przyciskiem OK) struktura nie jest jeszcze uaktualniona.

Utworzona struktura podzielona jest na rodzaje kosztów, a w ramach rodzaju kosztów na działy i zlecenia. W kolumnie kwota zsumowana została wartość wszystkich składników kosztowych, przypisanych do danego rodzaju kosztów, rozbita na podstawie ewidencji kosztów na poszczególne działy i zlecenia. Czyli jeśli zsumujemy kwoty dla danego rodzaju kosztów, powinniśmy otrzymać kwotę składników kosztowych przypisanych do tego rodzaju kosztów.

Na podstawie utworzonej struktury kosztów tworzone są zestawienia kosztowe.