Zawartość czytników - Instrukcja obsługi programu R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO RESET2 Oprogramowanie
Strona używa plików cookies (tzw. ciasteczka) do przechowywania i uzyskiwania dostępu do tej informacji w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych.
Użytkownik wyraża zgodę oraz określa warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartej w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki.
Dowiedz się więcej odwiedzając strony:

Polityka Prywatności    Regulamin sklepu      Jak wyłączyć cookies?

Przejdź do serwisu

Instrukcja obsługi R2płatnik



Zawartość czytników

Zawartość czytników

Współpraca z czytnikami RCP

Obok pracy automatycznej istnieje możliwość ręcznego przeglądu i modyfikacji zawartości czytnika. Umożliwia to przycisk okna głównego Zawartość. Dane w czytniku podzielone są według funkcjonalności.

  • SYNCHRONIZACJA - możliwość ręcznej synchronizacji pracowników, czyli aktualizacji listy pracowników w czytniku na podstawie bazy danych, synchronizacji podlegają tylko pracownicy, mający określony Nr karty RCP w aktualnym zatrudnieniu

    • Pracownicy do synchronizacji - lista pracowników do wprowadzenia, poprawy lub usunięcia z czytnika, ustalana na podstawie wprowadzonych w aktualnym zatrudnieniu numerów kart RCP (ewentualnie ograniczona do działów określonych w konfiguracji), status pokazuje:


    • UWAGA. Jeśli przy synchronizacji występują problemy to należy upewnić się czy jest wpisana właściwa firma w czytniku na zakładce Baza danych.
      • Nowy - pracownik istnieje w bazie danych i ma określony numer karty RCP, a nie jest wprowadzony w czytniku

      • Popraw - dane pracownika (numer karty RCP, nazwisko, imię) wymagają aktualizacji w czytniku (identyfikacja po X_I aktualnego zatrudnienia)

      • Usuń - pracownik ma pusty numer karty RCP, a istnieje w pamięci czytnika

    • Odśwież - odświeża listę pracowników do synchronizacji

    • Excel - lista pracowników do synchronizacji w formacie XLS

    • Odznacz/Zaznacz - odznacza pozycje podlegające ręcznej synchronizacji (kolumna Z), pojedyńczą pozycję można zaznaczyć dwuklikiem myszy

    • Synchronizuj - ręczna synchronizacja podlegających pozycji, czyli aktualizacja pracowników w pamięci czytnika

  • PRACOWNICY - możliwość edycji niektórych danych pracowników zapisanych w czytniku, wszystkie dane można modyfikować bezpośrednio w czytniku

    • Pracownicy w czytniku - lista pracowników zapisanych w pamięci czytnika

    • Odśwież - pokazuje listę aktualnych pozycji czytnika

    • Excel - lista pracowników zapisanych w czytniku w formacie XLS

    • Zablokuj/Odblokuj - blokowanie możliwości rejestracji wejścia/wyjścia dla pracowników, pojedyńczego ppracownika można zablokować dwuklikiem myszy

    • Nowy - dodanie nowego pracownika w czytniku

    • Popraw - edycja dodatkowych danych zapisanych w czytniku (uprawnienia, wpisanie kodu dostępu PIN, inicjalizacja zapisu odcisku palca)

    • Usuń - usunięcie pracownika z czytnika

  • ZDARZENIA - możliwość ręcznej kontroli zarejestrowanych zdarzeń i zapisania ich w bazie danych

    • Zdarzenia do zapisu - lista zdarzeń zarejestrowanych w czytniku, w kolumnie Zdarzenie pojawi się numer ewentualnego kodu pracy (zlecenia) wybranego podczas rejestracji zdarzenia (patrz Wprowadzanie kodów pracy), kolumna Powtórne oznacza powtórną póbę rejestracji, kolumna Zdjęcie wskazuje na zdjęcie z rejestracji, które można w pełnym wymiarze zobaczyć po dwukliku myszą

    • Odśwież - aktualizacja listy zdarzeń

    • Excel - lista zarejestrowanych zdarzeń w formacie XLS

    • Wyczyść - usuwanie listy zdarzeń z czytnika

    • Zapisz do bazy - zapisanie zdarzeń do bazy danych programu i usunięcie ich z pamięci czytnika