Rejestry umów - Instrukcja obsługi programu R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO RESET2 Oprogramowanie
Strona używa plików cookies (tzw. ciasteczka) do przechowywania i uzyskiwania dostępu do tej informacji w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych.
Użytkownik wyraża zgodę oraz określa warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartej w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki.
Dowiedz się więcej odwiedzając strony:

Polityka Prywatności    Regulamin sklepu      Jak wyłączyć cookies?

Przejdź do serwisu

Instrukcja obsługi R2płatnik



Rejestry umów

Rejestry umów

Rozliczanie umów cywilnoprawnych  Umowy o pracę

Rejestry (Okna - Pozostałe biblioteki - Rejestry umów) służą do numerowania umów zlecenia, umów o dzieło, a także umów o pracę. Umowy numerowane są w ramach rejestru, więc jeśli chcemy zachować oddzielną numerację obu rodzajów umów to powinniśmy utworzyć dwa rejestry. Jeśli chcemy zachować ciągłość numeracji niezależnie od rodzaju umowy to tworzymy jeden rejestr.

Parametry w rejestrze:

  • Nazwa - nazwa rejestru

  • Układ numeru - szablon numeracji należącej do danego rejestru, np. #/RR/Zlec, gdzie # oznacza numer umowy, RR - rok z daty zawarcia umowy, dodatkowo z daty zawarcia umowy możemy podstawić: RRRR - 4-cyfrowy rok, MM - miesiąc; oprócz podanych symboli w układzie numeru możemy używać dowolnych znaków, np. UZ_#/RRRR-MM

  • Pierwszy, W roku - numer kolejnej umowy z danego rejestru w danym roku

  • Numeracja miesięczna - standardowa numeracja w obrębie roku może zostać zmieniona na numerację w obrębie miesiąca

  • Rodzaj kosztów - rodzaj kosztów, jaki zostanie wygenerowany w ewidencji kosztów dla umowy zlecenia (lub umowy o dzieło), przypisanej do tego rejestru umów; czyli rodzaj ten określamy, jeśli chcemy, żeby utworzył się automatycznie wpis w ewidecji kosztów ze zleceniem określonym podczas wypisywania umowy zlecenia (lub o dzieło)