Wnioski o zmianę danych - Instrukcja obsługi programu R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO RESET2 Oprogramowanie
Strona używa plików cookies (tzw. ciasteczka) do przechowywania i uzyskiwania dostępu do tej informacji w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych.
Użytkownik wyraża zgodę oraz określa warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartej w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki.
Dowiedz się więcej odwiedzając strony:

Polityka Prywatności    Regulamin sklepu      Jak wyłączyć cookies?

Przejdź do serwisu

Instrukcja obsługi R2płatnik



Wnioski o zmianę danych

Wnioski o zmianę daych

Portal dla pracowników

Wnioski o zmianę danych umożliwiają pracownikom samodzielne zmiany grup danych w portalu dla pracowników z zakresu:

  • Nazwisko i imię, Identyfikator, Grupa - okno Pracownicy

  • Płeć, Dowód osobisty, Paszport, Obywatelstwo, Stan cywilny - okno Dane podstawowe

  • Rachunek 1, Rachunek 2 - okno Rachunki bankowe

  • Adres zameldowania, Adres zamieszkania, Adres korespondencyjny, Adres do PIT, Osoba zawiadamiana o wypadku - okno Adresy

  • Urząd skarbowy - okno Urząd skarbowy

  • Dział, Kalendarz, Nr karty RCP, Przełożony - okno Aktualne zatrudnienie

Rola użytkownika lub kierownika sprowadza się do zatwierdzenia wprowadzonych danych, bez konieczności ich ponownego samodzielnego wprowadzania.

Żeby uruchomić moduł wniosków o zmianę danych, należy:

  • w programie w menu Ustawienia-Ustawienia kadrowe/Zaawansowane zaznaczyć [X]Włącz zapamiętywanie niektórych danych w historii

  • w programie w menu Ustawienia-Obieg dokumentów na liście kliknąć PPM i z menu kontekstowego wybrać Wstaw obieg zmiany danych

  • w programie w menu Definicje-Definicje zestawień SQL kliknąć Pobierz zestawienie z serwisu HTTP i z listy wybrać 29! Wnioski o zmianę danych, następnie na zakładce Uprawnienia i parametry wpisać odpowiednią grupę praw dostępu, z której użytkownicy będą mogli przeglądać i akceptować wnioski o zmianę danych (np. Kierownicy)

  • w środowisku WWW (po zalogowaniu się jako użytkownik o prawach administratora), w menu Ustawienia-Środowisko/Wnioski/Zmiana danych zaznaczyć dopuszczane grupy wniosków (np. [X]Dowód osobisty we Wnioski pracownika)

Żeby wprowadzić wniosek, należy zalogować się jako pracownik, wejść np. do Dane personalne i przy dowodzie osobistym kliknąć w nowy przycisk: Wniosek o zmianę danych - Dowód osobisty. We wniosku wpisujemy nowy nowy numer dowodu i inne dane. Po zatwierdzeniu wniosku automatycznie wysyła się e-mail do kierownika lub do działu kadr, w zależności od tego, co skonfigurujemy w obiegu dokumentów.

Wniosek zatwierdzić możemy na 3 sposoby:

  • klikamy w link w e-mailu z informacją o złożeniu wniosku

  • w programie wchodzimy do Dane personalne i na polu Dowód osobisty klikamy: Shift Alt Lewy Myszy - pojawi się okno z oczekującymi wnioskami i ustawiając się na odpowiedniej pozycji klikamy przycisk Wprowadź te dane

  • istnieje również możliwość zatwierdzenia tych danych z okna startowego - po rozwinięciu informacji o ilości wniosków o zmianę danych, przy odpowiednim wniosku wybieramy zatwierdź wniosek o zmianę danych