Logowanie
Nadaj nowe hasło
Jeśli jesteś już klientem to wprowadź swój adres e-mail i potwierdź hasłem. Logowanie umożliwia zakup nowych programów po cenach promocyjnych, rozszerzenie posiadanego oprogramowania, zamówienie abonamentu na aktualizacje oraz konsultacje serwisowe.
Nie masz konta?Zarejestruj się
|
W razie jakichkolwiek problemów lub wątpliwości związanych z działaniem systemu zawsze mamy możliwość konsultacji telefonicznej z dystrybutorem lub producentem. Jeśli rozmowa telefoniczna jest niewystarczająca możemy porady techniczne uzyskać również w biurze firmy lub na życzenie w siedzibie użytkownika.
Niektóre awarie bazy danych lub błędne działanie wymagają wglądu do programu, a niektóre dostarczenia danych do serwisu. Obecnie, jeśli mamy dostęp do internetu, możemy skorzystać z dodatkowych możliwości bezpośrednio w programie, pozwalających na szybki kontakt z dystrybutorem lub producentem. W prosty sposób możemy zarówno przedstawić występujące problemy, jak również przesłać załączoną bazę danych do konsultacji lub naprawy. W niektórych przypadkach pozwoli to na uniknięcie późniejszych kłopotów i poważniejszych powikłań.
Do funkcji serwisowych należą:
Serwis on-line - zgłoszenie problemu poprzez założenie sprawy serwisowej on-line, można wywołać poprzez Pomoc-Serwis on-line lub logując się na swoje konto na naszej stronie reset2.pl
Zdalny serwis - połączenie zdalne z komputerem klienta, patrz Pomoc - Zdalny serwis
Wysyłanie danych do serwisu - wysyłanie zanonimizowanej bazy danych do sprawdzenia w serwisie, patrz Zbiory - Narzędzia - Wysyłanie danych do serwisu