Komunikaty - Instrukcja obsługi programu R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO RESET2 Oprogramowanie
Strona używa plików cookies (tzw. ciasteczka) do przechowywania i uzyskiwania dostępu do tej informacji w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych.
Użytkownik wyraża zgodę oraz określa warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartej w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki.
Dowiedz się więcej odwiedzając strony:

Polityka Prywatności    Regulamin sklepu      Jak wyłączyć cookies?

Przejdź do serwisu

Instrukcja obsługi R2płatnik



Komunikaty

Komunikaty

Portal dla pracowników

Moduł komunikatów stanowi dodatkowy kanał łączności z pracownikami. Wprowadzone w ewidencji komunikatów pozycje mogą być automatycznie udostępnione pracownikom na dwa sposoby:

Do ewidencji komunikatów wchodzimy w oknie konkretnej Firmy. Na zakładce DANE wybieramy przycisk Komunikaty.

Wprowadzając komunikat uzupełniamy:

  • Data - data obowiązywania komunikatu, planując komunikat z datą wprzód, nie będzie on widoczny w portalu dla pracowników przed upływem tej daty

  • Tytuł - nagłówek komunikatu widoczny na liście

  • Treść - treść komunikatu widoczna po rozwinięciu danego komunikatu, w treści możemy używać znaczników html, np. <b>tekst</b> - jeśli chcemy wyróżnić tekst lub <u>tekst</u> - jeśli chcemy podkreślić tekst

  • Komunikat publiczny - komunikat publiczny jest widoczny dla wszystkich użytkowników portalu przed zalogowaniem, komunikat niepubliczny jest widoczny dopiero po zalogowaniu się przez konkretnego pracownika

Przyciskiem Publikuj wprowadzony komunikat możemy udostępnić wybranym pracownikom. W tym celu określamy:

  • Od działu, Do działu, Grupa - zakres działów i ewentualną grupę

  • Tylko zatrudnieni - tylko aktualnie pracujący

  • Tylko podświetleni - wcześniej musimy podświetlić odpowiednie osoby na liście pracowników

  • Na dzień - data publikacji, możemy opublikować już teraz, a i tak widoczny będzie dopiero od daty obowiązywania komunikatu

Funkcją Odpublikuj możemy usunąć wybranych pracowników z listy publikacji, czyli na przykład publikujemy komunikat dla całego działu i później odpublikowujemy go dla wybranych pracowników.

Komunikaty opublikowane będą widoczne po zalogowaniu przez pracowników, dla których zostały opublikowane. Jeśli opublikujemy komunikat publiczny, to będzie on widoczny przed zalogowaniem w oknie logowania do portalu.

Jeśli chcemy, żeby publikowane komunikaty automatycznie rozesłały się pocztą e-mail do pracowników, to należy w obiegu dokumentów włączyć obieg komunikatów. W tym celu w oknie Obieg dokumentów (menu Ustawienia) należy wcisnąć prawy klawisz i wybrać funkcję Wstaw obieg komunikatów. W standardowym obiegu podczas publikacji do pracowników roześle się również komunikat publiczny.

W liście Komunikat opublikowany dla pracowników obok nazwisk widnieje data i godzina publikacji (Opublikowano) oraz data i godzina przeczytania komunikatu (Przeczytano). Data przeczytania odznacza się po kliknięciu przez pracownika na danym komunikacie zobacz więcej... W przypadku wysyłki komunikatów w treści e-maila jest link Po zapoznaniu się z treścią komunikatu kliknij tutaj...