Dane w portalu dla pracowników - Instrukcja obsługi programu R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO RESET2 Oprogramowanie
Strona używa plików cookies (tzw. ciasteczka) do przechowywania i uzyskiwania dostępu do tej informacji w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych.
Użytkownik wyraża zgodę oraz określa warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartej w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki.
Dowiedz się więcej odwiedzając strony:

Polityka Prywatności    Regulamin sklepu      Jak wyłączyć cookies?

Przejdź do serwisu

Instrukcja obsługi R2płatnik



Dane w portalu dla pracowników

Dane w portalu dla pracowników

Portal dla pracowników

Okno główne pracownika

Po zalogowaniu się jako pracownik przechodzimy do okna głównego pracownika. Funkcjonalność okna głównego podzielona jest na następujące grupy:

Okno główne użytkownika

Po zalogowaniu się jako użytkownik (lub kierownik) przechodzimy do okna głównego użytkownika. W stosunku do okna pracownika funkcjonalność okna głównego użytkownika jest dużo bogatsza, gdyż użytkownik ma dużo większe możliwości.

Przede wszystkim, wchodząc do okna Pracownicy, użytkownik widzi pełną (lub ograniczoną filtrem) listę pracowników, a kierownik widzi listę wszystkich swoich podwładnych, w zależności od ustawień w Grupie praw dostępu (zakładka Główne okna opcja Tylko pracownicy przełożonego lub przycisk Zaawansowene i filtr na tabeli PRACOWNICY). Ustawiając się na konkretnym pracowniku, kierownik lub użytkownik ma dostęp do jego grup danych:

  • DANE PODSTAWOWE - w środowisku WWW na zakładce Dostęp/Dane podstawowe) oddzielnie określamy zakres danych widocznych przez wszystkich użytkowników, dodatkowo dla konkretnego użytkownika możemy ograniczyć jego prawa dostępu przy grupie praw dostępu, do której należy dany użytkownik. Użytkownik, jesli nie ma ograniczonych praw, to może poprawiać wszystkie dane kadrowe, akceptować wszystkie wnioski o zmianę danych oraz:

  • ZATRUDNIENIE - dane związane z zatrudnieniem pracownika, które zostały (niezależnie od pracownika) udostępnione w środowisku WWW na zakładce Dostęp/Zatrudnienie:

    • Pracownicze Plany Kapitałowe - wprowadzać i akceptować zgłoszenia, zmiany lub rezygnacji z PPK

    • Umowy o pracę - wprowadzać wnioski o zmianę angaży, czyli proponować zmiany warunków umowy, które następnie są zatwierdzane przez przełożonego przełożonego lub przez dział HR

    • Składniki okresowe - uzupełniać składniki okresowe, czyli dane, mające wpływ na naliczanie wynagrodzeń (np. premie lub składniki premii)

    • Koszty - uzupełniać strukturę kosztów

    • Karta pracy miesięczna - edytować harmonogram czasu pracy, uzupełniać ewidencję czasu pracy, edytować opis dnia, a także wprowadzać i akceptować wnioski z karty pracy (np. polecenie wykonania pracy w godzinach nadliczbowych, polecenie wykorzystania czasu wolnego za pracę w godzinach nadliczbowych) wraz z obiegiem dokumentów , rodzaje wniosków możliwych do wprowadzenia przez użytkownika można ustalić w środowisku WWW na zakładce Wnioski/Karta pracy

    • Karta urlopowa - akceptacja wniosków urlopowych wprowadzonych przez pracownika

    • Nieobecności - wprowadzanie lub akceptacja wniosków o urlop bezpłatny, wprowadzonych wcześniej przez pracownika

    • Delegacje - wprowadzanie polecenia wyjadu służbowego i akceptacja zdalnego rozliczania delegacji przez pracownika wraz z obiegiem dokumentów

    • Ewidencja ZFŚS - wprowadzanie i akceptacja wniosków o przyznanie świadczeń socjalnych