Rozpoczęcie pracy - szybki start - Instrukcja obsługi programu R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO RESET2 Oprogramowanie
Strona używa plików cookies (tzw. ciasteczka) do przechowywania i uzyskiwania dostępu do tej informacji w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych.
Użytkownik wyraża zgodę oraz określa warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartej w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki.
Dowiedz się więcej odwiedzając strony:

Polityka Prywatności    Regulamin sklepu      Jak wyłączyć cookies?

Przejdź do serwisu

Instrukcja obsługi R2płatnik



Rozpoczęcie pracy - szybki start

Rozpoczęcie pracy - szybki start


1. Przed wprowadzaniem pracowników należy uzupełnić dane firmy. Po kliknięciu pojawi się na ekranie okienko z listą firm. Klikamy w zakładkę Pozycja i wypełniamy wszystkie dane firmy.

2. W przypadku biura rachunkowego wprowadzamy wszystkie rozliczane firmy i uzupełniamy ich dane.

3. Wprowadzanie pracowników rozpoczynamy od przejścia do okna Pracownicy.

4. Klawiszem Ins lub przyciskiem nanosimy nowego pracownika.

5. W oknie związanym z aktualnym zatrudnieniem określamy dział pracownika.

6. Wypełniamy dane kadrowe pracownika - dostęp do danych umożliwia pasek klawiszy w głównym oknie programu. Znajdujące się tam ikony symbolizują odpowiednio:

 dane personalne
 adresy
 rachunki bankowe
 członkowie rodziny

 wykształcenie
 obowiązek obrony
 badania lekarskie
 kursy BHP

 niepełnosprawność
 ubezpieczenia
 samochód prywatny
 historia zatrudnienia

Rozpoczynając pracę dane firmy oraz pracowników możemy wprowadzić automatycznie z programu Płatnik ZUS na podstawie deklaracji zgłoszeniowych ZUA i ZZA. W tym celu wybieramy z menu głównego Zbiory - Narzędzia funkcję Import danych z Płatnika ZUS i podajemy lokalizację folderów płatników. Program założy wszystkie znalezione firmy wraz z pracownikami i ich danymi.