Logowanie
Nadaj nowe hasło
Jeśli jesteś już klientem to wprowadź swój adres e-mail i potwierdź hasłem. Logowanie umożliwia zakup nowych programów po cenach promocyjnych, rozszerzenie posiadanego oprogramowania, zamówienie abonamentu na aktualizacje oraz konsultacje serwisowe.
Nie masz konta?Zarejestruj się
|
Program umożliwia prowadzenie teczek pracowniczych, czyli wszystkich dokumentów załączonych do pracowników. Teczka pracownika (Enter na pracowniku, Dokumenty - Enter) umożliwia szybki wgląd w oryginały załączonych dokumentów. Jeśli na pasku głównym nie ma przycisku teczki pracownika, należy go uaktywnić w Konfiguracji pasków klikając prawym klawiszem myszy na dowolnym przycisku okna głównego.
Nowego załącznika nie wprowadzamy wprost w ewidencji dokumentów pracownika, lecz przypisujemy (Wczytaj dokument) do pozycji w innych oknach. Nazwy dokumentów, które będą znajdować się w teczce pracownika musimy wpierw ustawić w ewidencjach źródłowych (patrz Rozpoczęcie pracy - Okno główne - Funkcje dostępne w każdym oknie - Załączane dokumenty). Tak więc do ewidencji badań lekarskich powinniśmy przypisać dokument Badania lekarskie, do historii zatrudnienia dokument Świadectwo pracy, a do Listy pracowników Kwestionariusz osobowy.
Przegląd załączonych dokumentów umożliwia przycisk Pokaż dokument.
Dodatkowo możemy przeglądać dokumenty z wybranej teczki kadrowej, wybierając ją odpowiednio we właściwościach (F4).