Teczka pracownika - Instrukcja obsługi programu R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO RESET2 Oprogramowanie
Strona używa plików cookies (tzw. ciasteczka) do przechowywania i uzyskiwania dostępu do tej informacji w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych.
Użytkownik wyraża zgodę oraz określa warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartej w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki.
Dowiedz się więcej odwiedzając strony:

Polityka Prywatności    Regulamin sklepu      Jak wyłączyć cookies?

Przejdź do serwisu

Instrukcja obsługi R2płatnik



Teczka pracownika

Teczka pracownika

Ewidencja pracowników

Program umożliwia prowadzenie teczek pracowniczych, czyli wszystkich dokumentów załączonych do pracowników. Teczka pracownika  (Enter na pracowniku, Dokumenty - Enter) umożliwia szybki wgląd w oryginały załączonych dokumentów. Jeśli na pasku głównym nie ma przycisku teczki pracownika, należy go uaktywnić w Konfiguracji pasków klikając prawym klawiszem myszy na dowolnym przycisku okna głównego.

Nowego załącznika nie wprowadzamy wprost w ewidencji dokumentów pracownika, lecz przypisujemy (Wczytaj dokument) do pozycji w innych oknach. Nazwy dokumentów, które będą znajdować się w teczce pracownika musimy wpierw ustawić w ewidencjach źródłowych (patrz Rozpoczęcie pracy - Okno główne - Funkcje dostępne w każdym oknie - Załączane dokumenty). Tak więc do ewidencji badań lekarskich powinniśmy przypisać dokument Badania lekarskie, do historii zatrudnienia dokument Świadectwo pracy, a do Listy pracowników Kwestionariusz osobowy.

Przegląd załączonych dokumentów umożliwia przycisk Pokaż dokument.

Dodatkowo możemy przeglądać dokumenty z wybranej teczki kadrowej, wybierając ją odpowiednio we właściwościach (F4).