ZESTAWIENIA I STATYSTYKI - Instrukcja obsługi programu R2faktury, R2fakturyPRO RESET2 Oprogramowanie
Strona używa plików cookies (tzw. ciasteczka) do przechowywania i uzyskiwania dostępu do tej informacji w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych.
Użytkownik wyraża zgodę oraz określa warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartej w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki.
Dowiedz się więcej odwiedzając strony:

Polityka Prywatności    Regulamin sklepu      Jak wyłączyć cookies?

Przejdź do serwisu

Instrukcja obsługi R2faktury



ZESTAWIENIA I STATYSTYKI

ZESTAWIENIA I STATYSTYKI

,    - INSTRUKCJA UŻYTKOWNIKA

Program dostarcza wiele gotowych zestawień i raportów oraz rozbudowane narzędzia do tworzenia własnych zestawień. W efekcie uzyskujemy możliwość sporządzenia praktycznie dowolnych zestawień i raportów niezbędnych w naszej firmie.

Zestawienia i raporty dostępne są w dwóch miejscach:

  • w menu drukowania  F2 w najważniejszych oknach programu (PZ, Faktury, itp.). W ten sposób szybko znajdziemy wszystkie zestawienia dotyczące danego okna programu. Np. w oknie FAKTURY dostępne są wszystkie zestawienia dotyczące sprzedaży i wydań towarów.

  • w pozycji menu głównego Raporty. Znajdują się tam:

    • najważniejsze zestawienia i raporty z poszczególnych okien programu
    • raporty dotyczące wielu okien, np. Należności i zobowiązania albo Rozliczenie kontraktów.

W obu przypadkach zestawienia i raporty są wyświetlane w tym samym menu. Ich nazwy są uporządkowane alfabetycznie, co umożliwia szybkie odszukanie właściwej pozycji.

W kolejnych rozdziałach opiszemy wszystkie dostępne zestawienia i raporty.

Oprócz wspomnianych wyżej zestawień, program oferuje dostęp do aktualnej statystyki umożliwiającej szybkie sprawdzenie najważniejszych parametrów naszej firmy, m.in.: aktualnych obrotów, zapłat za terminowe faktury oraz stanu kasy i rachunków bankowych. Statystyka zawiera również wykresy porównujące sprzedaż z bieżącego roku z poprzednim, które służą wykryciu tendencji występujących w naszej dotychczasowej działalności.

W bardzo indywidualnych przypadkach możemy również posłużyć się zewnętrznym programem do generowania raportów i za jego pomocą utworzyć specyficzny raport bezpośrednio z programu (patrz INSTRUKCJA ADMINISTRATORA - PARAMETRYZACJA SYSTEMU - Zewnętrzny generator raportów).