Rozpoczęcie pracy - szybki start - Instrukcja obsługi programu R2faktury, R2fakturyPRO RESET2 Oprogramowanie
Strona używa plików cookies (tzw. ciasteczka) do przechowywania i uzyskiwania dostępu do tej informacji w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych.
Użytkownik wyraża zgodę oraz określa warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartej w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki.
Dowiedz się więcej odwiedzając strony:

Polityka Prywatności    Regulamin sklepu      Jak wyłączyć cookies?

Przejdź do serwisu

Instrukcja obsługi R2faktury



Rozpoczęcie pracy - szybki start

Rozpoczęcie pracy - szybki start

,    - SZYBKI START

1. Przed rozpoczęciem pracy należy uzupełnić dane firmy. Po kliknięciu w przycisk Firmy pojawi się okno z listą firm. Klikamy na zakładkę Pozycja i wypełniamy wszystkie dane zgrupowane na zakładkach DANE, PRZELEWY (m.in. własny rachunek bankowy, bardzo istotny jeśli wystawiamy faktury na przelew) i USTAWIENIA (określamy m.in. z jakich modułów programu chcemy korzystać).
UWAGA. Jeśli posiadamy wersję programu umożliwiającą obsługę wielu firm, to Ins tworzymy po kolei pozostałe firmy i uzupełniamy ich dane.

2. Określamy rodzaje dokumentów, z których będziemy korzystać w programie - menu główne Ustawienia-Definicje dokumentów. Usuwamy Del definicje dokumentów, z których nie chcemy korzystać, np. Rachunek. Dla pozostałych dokumentów sprawdzamy ustawienia, a w szczególności sposób numerowania:

  • Układ - jak ma wyglądać pełny numer dokumentu (# - numer kolejny, RR rok wystawienia)

  • Pierwszy - numer pierwszego dokumentu, który będziemy wystawiać w programie

  • W roku - w którym roku rozpoczynamy wystawianie dokumentów

  • W miesiącu - w którym miesiącu rozpoczynamy wystawianie dokumentów.

3. Klikając w oknie głównym w odpowiednie przyciski uzupełniamy biblioteki asortymentów i kontrahentów . Wstępne uzupełnienie tych bibliotek ma na celu jedynie usprawnienie wystawiania dokumentów. Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby uzupełniać je na bieżąco, w trakcie wystawiania PZ, faktur, WZ, RW lub MM.