Logowanie
Nadaj nowe hasło
Jeśli jesteś już klientem to wprowadź swój adres e-mail i potwierdź hasłem. Logowanie umożliwia zakup nowych programów po cenach promocyjnych, rozszerzenie posiadanego oprogramowania, zamówienie abonamentu na aktualizacje oraz konsultacje serwisowe.
Nie masz konta?Zarejestruj się
|
Aby przyspieszyć wystawianie dokumentów, program prowadzi różne biblioteki, np. kontrahentów lub asortymentów.
Raz wprowadzone pozycje istnieją na liście, z której są później w trakcie sporządzania dokumentów już tylko wybierane, bez konieczności każdorazowego wpisywania.
Biblioteki możemy uzupełniać na bieżąco w trakcie sporządzania dokumentów. Możemy je również wstępnie wypełnić przed rozpoczęciem wystawiania dokumentów.
Biblioteki prowadzone przez program podzielone są na kilka grup:
biblioteki globalne - wspólne dla wszystkich firm, w których wybrano pracę na bibliotekach globalnych (dane firmy - Ustawienia - Inne - Biblioteki globalne). Mają zastosowanie głównie w przypadku biur rachunkowych oraz licencji wielofirmowych.
biblioteki lokalne - oddzielne dla każdej z obsługiwanych firm:
biblioteki Pz, Faktur, przydatne głównie przy wystawianiu dokumentów:
biblioteki asortymentowe
biblioteki ogólne - predefiniowane (tzn. zawierające już odpowiednie dane) biblioteki pomocnicze wspólne dla wszystkich firm obsługiwanych w programie
Dostęp do bibliotek umożliwia menu główne Okna. Można się do nich również dostać bezpośrednio z odpowiednich pól w trakcie sporządzania dokumentów.