Logowanie
Nadaj nowe hasło
Jeśli jesteś już klientem to wprowadź swój adres e-mail i potwierdź hasłem. Logowanie umożliwia zakup nowych programów po cenach promocyjnych, rozszerzenie posiadanego oprogramowania, zamówienie abonamentu na aktualizacje oraz konsultacje serwisowe.
Nie masz konta?Zarejestruj się
|
W razie jakichkolwiek problemów lub wątpliwości związanych z działaniem systemu zawsze mamy możliwość konsultacji telefonicznej z dystrybutorem lub producentem (tel. 071 3828702). Jeśli rozmowa telefoniczna jest niewystarczająca możemy uzyskać pomoc techniczną również w biurze dystrybutora lub producenta (Wrocław, ul.Jesionowa 23-25) lub na życzenie w siedzibie użytkownika.
Niektóre awarie komputera lub bazy danych wymagają dostarczenia danych do serwisu. Obecnie, jeśli mamy dostęp do Internetu, możemy to zrobić poprzez automatyczne przesłanie danych do serwisu producenta bezpośrednio z programu. Korzystając z tego rozwiązania możemy w prosty sposób zarówno przedstawić występujące problemy, jak również przesłać załączoną bazę danych do konsultacji lub naprawy.
Przed wysłaniem określamy:
Opis problemu: - określamy szczegółowo problem i okoliczności jego wystąpienia
Kontakt - osoba do ewentualnych konsultacji telefonicznych
Zawartość archiwum
Dane ogólne - wysyłane są globalne dane programu, czyli lista użytkowników, lista firm, wspólne biblioteki
Dane firmy (X) - załączone zostaną dane dotyczące wybranej firmy, czyli faktury, kontrahenci, asortymenty i inne lokalne biblioteki
Usuń z archiwum dane poufne - zaznaczenie tej opcji spowoduje, że dane firmy oraz wszystkich kontrahentów zostaną pozamieniane na ciągi gwiazdek '*', uniemożliwiające identyfikację oryginalnych nazw, adresów, telefonów, numerów NIP itp. Takie dane można w razie potrzeby wysłać do serwisu bez obawy o ewentualne ujawnienie własnych tajemnic handlowych. Opcja jest zaznaczona bez możliwości odznaczenia.
Informacja o ewentualnym obiążeniu fakturą VAT za usługę serwisowania danych.
UWAGA. Bez akceptacji tej informacji wysyłka danych do serwisu nie jest możliwa.
UWAGI:
W przypadku problemów z wysyłaniem danych do serwisu należy sprawdzić konfigurację połączenia internetowego i zwrócić uwagę na ustawienia środowiska programu (menu Ustawienia - Środowisko, zakładka INTERNET, parametry FTP) oraz na ustawienia zapór internetowych (firewall).
Jeśli funkcja wysyłania danych nie jest dostępna, oznacza to, że serwer SQL zainstalowany jest na innym komputerze niż właściwy program. W takim przypadku należy w menu głównym wybrać Ustawienia - Środowisko i na zakładce ZAAWANSOWANE właściwie określić parametry w sekcji Archiwum (patrz PARAMETRYZACJA SYSTEMU - Środowisko).