Serwisowanie danych - Instrukcja obsługi programu R2faktury, R2fakturyPRO RESET2 Oprogramowanie
Strona używa plików cookies (tzw. ciasteczka) do przechowywania i uzyskiwania dostępu do tej informacji w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych.
Użytkownik wyraża zgodę oraz określa warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartej w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki.
Dowiedz się więcej odwiedzając strony:

Polityka Prywatności    Regulamin sklepu      Jak wyłączyć cookies?

Przejdź do serwisu

Instrukcja obsługi R2faktury



Serwisowanie danych

Serwisowanie danych

,    - INSTRUKCJA ADMINISTRATORA - BEZPIECZEŃSTWO DANYCH

W razie jakichkolwiek problemów lub wątpliwości związanych z działaniem systemu zawsze mamy możliwość konsultacji telefonicznej z dystrybutorem lub producentem. Jeśli rozmowa telefoniczna jest niewystarczająca możemy porady techniczne uzyskać również w biurze firmy lub na życzenie w siedzibie użytkownika.

Niektóre awarie bazy danych lub błędne działanie wymagają wglądu do programu, a niektóre dostarczenia danych do serwisu. Obecnie, jeśli mamy dostęp do internetu, możemy skorzystać z dodatkowych możliwości bezpośrednio w programie, pozwalających na szybki kontakt z dystrybutorem lub producentem. W prosty sposób możemy zarówno przedstawić występujące problemy, jak również przesłać załączoną bazę danych do konsultacji lub naprawy. W niektórych przypadkach pozwoli to na uniknięcie późniejszych kłopotów i poważniejszych powikłań.

Do funkcji serwisowych należą:

  • Serwis on-line - zgłoszenie problemu poprzez założenie sprawy serwisowej on-line, można wywołać poprzez Pomoc - Serwis on-line lub logując się na swoje konto na naszej stronie reset2.pl

  • Zdalny serwis - połączenie zdalne z komputerem klienta (patrz Zdalny serwis)

  • Wysyłanie danych do serwisu - wysyłanie zanonimizowanej bazy danych do sprawdzenia w serwisie (patrz Wysyłanie danych do serwisu)

  • UWAGI:

    1. Przed wysyłką należy skontaktować się z działem pomocy technicznej w celu założenia sprawy serwisowej z zadaniem wysyłki danych do serwisu.

    2. Jeśli funkcje związane z serwisowaniem danych nie są dostępne, oznacza to, że serwer SQL zainstalowany jest na innym komputerze niż właściwy program. W takim przypadku należy w menu głównym wybrać Ustawienia - Środowisko i na zakładce Zaawansowane właściwie określić parametry w sekcji Archiwum (patrz Parametryzacja systemu - Środowisko).