Protokoły serwisowe - Instrukcja obsługi programu R2faktury, R2fakturyPRO RESET2 Oprogramowanie
Strona używa plików cookies (tzw. ciasteczka) do przechowywania i uzyskiwania dostępu do tej informacji w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych.
Użytkownik wyraża zgodę oraz określa warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartej w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki.
Dowiedz się więcej odwiedzając strony:

Polityka Prywatności    Regulamin sklepu      Jak wyłączyć cookies?

Przejdź do serwisu

Instrukcja obsługi R2faktury



Protokoły serwisowe

Protokoły serwisowe

,    - INSTRUKCJA ADMINISTRATORA - PARAMETRYZACJA SYSTEMU - Konfiguracja modułów programu - CRM

Okno PROTOKOŁY SERWISOWE służy do konfigurowania protokołu otwarcia usługi serwisowej i protokołu wykonania usługi serwisowej. Można je wywołać z menu Ustawienia - Konfiguracja CRM - Protokoły serwisowe. Okienko jest wstępnie wypełnione (jak niżej), ale można je dowolnie zmienić.

Protokoły otwarcia i zamknięcia definijemy w osobnych grupach zawierających analogiczne pola:

  • Rezultat - dla notatki serwisowej o wybranym tutaj rezultacie będzie można wydrukować odpowiedni protokół

  • Numer protokołu - sposób numerowania protokołu (patrz wyjaśnienie w definicji dokumentów sprzedaży)

  • Nazwa - nazwa protokołu. Pojawia się w menu drukowania w oknie KONTAKTY oraz na wydruku protokołu.

Korzystając z przycisku Domyślne możemy w każdej chwili przywrócić domyślne nazwy i sposób numerowania protokołów.