Logowanie
Nadaj nowe hasło
Jeśli jesteś już klientem to wprowadź swój adres e-mail i potwierdź hasłem. Logowanie umożliwia zakup nowych programów po cenach promocyjnych, rozszerzenie posiadanego oprogramowania, zamówienie abonamentu na aktualizacje oraz konsultacje serwisowe.
Nie masz konta?Zarejestruj się
|
Okno PROTOKOŁY SERWISOWE służy do konfigurowania protokołu otwarcia usługi serwisowej i protokołu wykonania usługi serwisowej. Można je wywołać z menu Ustawienia - Konfiguracja CRM - Protokoły serwisowe. Okienko jest wstępnie wypełnione (jak niżej), ale można je dowolnie zmienić.
Protokoły otwarcia i zamknięcia definijemy w osobnych grupach zawierających analogiczne pola:
Rezultat - dla notatki serwisowej o wybranym tutaj rezultacie będzie można wydrukować odpowiedni protokół
Numer protokołu - sposób numerowania protokołu (patrz wyjaśnienie w definicji dokumentów sprzedaży)
Nazwa - nazwa protokołu. Pojawia się w menu drukowania w oknie KONTAKTY oraz na wydruku protokołu.
Korzystając z przycisku Domyślne możemy w każdej chwili przywrócić domyślne nazwy i sposób numerowania protokołów.