Logowanie
Nadaj nowe hasło
Jeśli jesteś już klientem to wprowadź swój adres e-mail i potwierdź hasłem. Logowanie umożliwia zakup nowych programów po cenach promocyjnych, rozszerzenie posiadanego oprogramowania, zamówienie abonamentu na aktualizacje oraz konsultacje serwisowe.
Nie masz konta?Zarejestruj się
|
Okno KWALIFIKACJE zawiera kwalifikacje spraw serwisowych. Można je wywołać z menu Ustawienia - Konfiguracja CRM - Kwalifikacje. Okienko jest wstępnie wypełnione (jak obok), ale można je dowolnie zmienić.
Z kwalifikacji korzystamy w kontaktach Kontakty. Kwalifikacja z ostatniego kontaktu w danej sprawie, przepisuje się do okna KONTRAKTY/SPRAWY.
Definiując kwalifikację określamy:
Nazwa - nazwa kwalifikacji
Czas na wykonanie - czas na zamknięcie sprawy serwisowej o takiej kwalifikacji
Można zmienić - czy zadany czas można zmieniać bezpośrednio na notatkach
Kolor - kolor w jakim będzie pokazywana nazwa kwalifikacji w kolumnach okna KONTAKTY i KONTRAKTY/SPRAWY. Dzięki temu można łatwo wyłuskać kontakty i sprawy o szukanej kwalifikacji.