Logowanie
Nadaj nowe hasło
Jeśli jesteś już klientem to wprowadź swój adres e-mail i potwierdź hasłem. Logowanie umożliwia zakup nowych programów po cenach promocyjnych, rozszerzenie posiadanego oprogramowania, zamówienie abonamentu na aktualizacje oraz konsultacje serwisowe.
Nie masz konta?Zarejestruj się
|
Obroty magazynowe to raport pokazujący historię operacji (przyjęć, wydań i przesunięć) wykonanych na wszystkich asortymentach lub wybranej pozycji. Służy do wyjaśniania ewentualnych wątpliwości związanych ze stanem bieżącym całego magazynu lub konkretnego asortymentu.
Przed wydrukiem określamy:
ZAKRES
Data - zestawienie będzie zawierało obroty magazynowe zawierające się w wybranym tu okresie. Możemy wpisać dowolną datę z przeszłości, żeby sprawdzić obroty magazynowe na wybrany dzień.
Rok - rok, dla którego zostanie sporządzone zestawienie
Mies - miesiąc, w którym miały miejsce obroty magazynowe
Od, Do - pola te umożliwiają określenie dowolnego okresu, np. kwartału. Dostępne tylko, jeśli w polu Mies wybrano opcję Od - Do.
Asortyment - wypełniamy jeśli zestawienie ma być wykonane dla konkretnego asortymentu
Kontrahent - wypełniamy jeśli zestawienie ma być wykonane dla konkretnego kontrahenta
Magazyn - wypełniamy jeśli zestawienie ma dotyczyć konkretnego magazynu
Nr dostawy - wypełniamy jeśli zestawienie ma być wykonane dla konkretnego numeru dostawy
Pz - zaznaczamy jeśli zestawienie ma zawierać dokumenty przyjęcia magazynowego. W polu obok możemy zawęzić jakie dokładnie dokumenty mają zostać ujęte w zestawieniu wybierając konkretną definicję dokumentu.
Faktura/Wz - zaznaczamy jeśli zestawienie ma zawierać faktury i dokumenty wydania magazynowego. W polu obok możemy zawęzić jakie dokładnie dokumenty mają zostać ujęte w zestawieniu wybierając konkretną definicję dokumentu.
MM - zaznaczamy jeśli zestawienie ma zawierać dokumenty przesunięcia magazynowego. W polu obok możemy zawęzić jakie dokładnie dokumenty mają zostać ujęte w zestawieniu wybierając konkretną definicję dokumentu.
Tylko asortymenty z niezerowymi obrotami - zaznaczamy jeśli zestawienie ma uwzględniać tylko asortymenty z niezerowymi obrotami
DEFINICJA
Typ
zbiorczy (bez rozbicia na dostawy) - każdy asortyment jest drukowany jako jedna pozycja. Jeśli towar pochodzi z kilku dostaw, to ilości z poszczególnych dostaw są sumowane a cena nabycia jest uśredniana.
szczegółowy (każda dostawa osobno) - każda dostawa jest drukowana jako osobna pozycja z wyszczególnieniem numeru dostawy i ceny nabycia dostawy. Jeśli dla danego asortymentu towar pochodzi z kilku dostaw, to będzie on występował na wydruku w kilku linijkach.
Ilościowy - obroty magazynowe przedstawione są w ujęciu ilościowym
Ilościowo-wartościowy - obok obrotu ilościowego widoczne są różnież jego wartości pieniężne
Cena - możemy sporządzić wydruk zawierający obroty magazynowe wg ceny nabycia, ewidencyjnej, sprzedaży - 1, sprzedaży - 2 i sprzedaży - 3. W przypadku ceny nabycia i wydruku zbiorczego, ceny nabycia będą średnimi cenami nabycia, wynikającymi z cen nabycia poszczególnych dostaw danego asortymentu.
UWAGA. W wersji PRO mamy do dyspozycji do 20 cen sprzedaży (patrz INSTRUKCJA ADMINISTRATORA - PARAMETRYZACJA SYSTEMU - Konfiguracja).
Indeksy - jeśli chcemy na wydruku wyszczególnić indeksy asortymentowe, wybieramy wydruk z indeksem. W takim przypadku możemy dodatkowo określić Uporządkowanie asortymentów wg
nazw
indeksów
NAGŁÓWEK/STOPKA - określamy nagłówek i stopkę wydruku. Korzystając z menu podręcznego (prawy klawisz myszy) możemy wstawić do treści nagłówka/stopki tekst, który zostanie zamieniony na odpowiednią wartości w trakcie wydruku:
{DB} - data bieżąca
{DEFINICJA} - ustawienia z zakładki Definicja
{ZAKRES} - ustawienia z zakładki Zakres.
Obroty magazynowe - zagregowane to raport pokazujący w postaci zagregowanej historię operacji (przyjęć, wydań i przesunięć) wykonanych na wszystkich asortymentach lub wybranej pozycji.
Przed wydrukiem określamy:
ZAKRES
Data - zestawienie będzie zawierało obroty magazynowe zawierające się w wybranym tu okresie. Możemy wpisać dowolną datę z przeszłości, żeby sprawdzić obroty magazynowe na wybrany dzień.
Rok - rok, dla którego zostanie sporządzone zestawienie
Mies - miesiąc, w którym miały miejsce obroty magazynowe
Od, Do - pola te umożliwiają określenie dowolnego okresu, np. kwartału. Dostępne tylko, jeśli w polu Mies wybrano opcję Od - Do.
Asortyment - wypełniamy jeśli zestawienie ma być wykonane dla konkretnego asortymentu
Kontrahent - wypełniamy jeśli zestawienie ma być wykonane dla konkretnego kontrahenta
Magazyn - wypełniamy jeśli zestawienie ma dotyczyć konkretnego magazynu
Nr dostawy - wypełniamy jeśli zestawienie ma być wykonane dla konkretnego numeru dostawy
Pz - zaznaczamy jeśli zestawienie ma zawierać dokumenty przyjęcia magazynowego. W polu obok możemy zawęzić jakie dokładnie dokumenty mają zostać ujęte w zestawieniu wybierając konkretną definicję dokumentu.
Faktura/Wz - zaznaczamy jeśli zestawienie ma zawierać faktury i dokumenty wydania magazynowego. W polu obok możemy zawęzić jakie dokładnie dokumenty mają zostać ujęte w zestawieniu wybierając konkretną definicję dokumentu.
MM - zaznaczamy jeśli zestawienie ma zawierać dokumenty przesunięcia magazynowego. W polu obok możemy zawęzić jakie dokładnie dokumenty mają zostać ujęte w zestawieniu wybierając konkretną definicję dokumentu.
DEFINICJA
Typ
wg rodzaju dokumentu - wydruk zostaje zagregowany wg poszczególnych rodzajów dokumentów, np. Faktury, Wz, Pz itp.
wg nazwy dokumentu - wydruk zostaje zagregowany wg poszczególnych definicji dokumentów, np. Faktura PLN, Faktura EUR itp.
Ilościowy - obroty magazynowe przedstawione są w ujęciu ilościowym
Ilościowo-wartościowy - obok obrotu ilościowego widoczne są różnież jego wartości pieniężne
Wartościowy - obroty magazynowe przedstawione są w ujęciu pieniężnym
Cena - możemy sporządzić wydruk zawierający obroty magazynowe wg ceny nabycia, ewidencyjnej, sprzedaży - 1, sprzedaży - 2 i sprzedaży - 3. W przypadku ceny nabycia i wydruku zbiorczego, ceny nabycia będą średnimi cenami nabycia, wynikającymi z cen nabycia poszczególnych dostaw danego asortymentu.
UWAGA. W wersji PRO mamy do dyspozycji do 20 cen sprzedaży (patrz INSTRUKCJA ADMINISTRATORA - PARAMETRYZACJA SYSTEMU - Konfiguracja).
NAGŁÓWEK/STOPKA - określamy nagłówek i stopkę wydruku. Korzystając z menu podręcznego (prawy klawisz myszy) możemy wstawić do treści nagłówka/stopki tekst, który zostanie zamieniony na odpowiednią wartości w trakcie wydruku:
{DB} - data bieżąca
{DEFINICJA} - ustawienia z zakładki Definicja
{ZAKRES} - ustawienia z zakładki Zakres.