Oddziały - Instrukcja obsługi programu R2faktury, R2fakturyPRO RESET2 Oprogramowanie
Strona używa plików cookies (tzw. ciasteczka) do przechowywania i uzyskiwania dostępu do tej informacji w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych.
Użytkownik wyraża zgodę oraz określa warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartej w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki.
Dowiedz się więcej odwiedzając strony:

Polityka Prywatności    Regulamin sklepu      Jak wyłączyć cookies?

Przejdź do serwisu

Instrukcja obsługi R2faktury



Oddziały

Oddziały

,    - INSTRUKCJA UŻYTKOWNIKA - BIBLIOTEKI

Biblioteka oddziałów umożliwia prowadzenie odrębnych rejestrów sprzedaży VAT dla poszczególnych oddziałów firmy (miejsc prowadzenia sprzedaży).

Jeśli chcemy korzystać z takiej możliwości należy:

  • wpisać do biblioteki wszystkie oddziały, dla których chcemy prowadzić odrębne rejestry vat

  • w oknie DEFINICJE DOKUMENTÓW utworzyć dla każdego oddziału osobny rodzaj dokumentu typu Faktura, któremu na zakładce Zawartość w polu VAT-Oddział należy przypisać odpowiedni oddział

  • wystawiać faktury z poszczególnych oddziałów korzystając z odpowiedniego, zdefiniowanego wyżej, rodzaju dokumentów

  • przed wydrukiem rejestru sprzedaży VAT (w oknie FAKTURY nacisnąć F2 - Rejestr sprzedaży VAT) wybrać odpowiedni oddział.

W bibliotece oddziałów dostępne są standardowe funkcje:

  • Ins  - dopisanie pozycji do biblioteki

  • F6, zakładka Pozycja,  - poprawa danych już istniejącej pozycji

  • Del  - wykasowanie pozycji z biblioteki.