CRM - specyfikacja - Instrukcja obsługi programu R2faktury, R2fakturyPRO RESET2 Oprogramowanie
Strona używa plików cookies (tzw. ciasteczka) do przechowywania i uzyskiwania dostępu do tej informacji w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych.
Użytkownik wyraża zgodę oraz określa warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartej w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki.
Dowiedz się więcej odwiedzając strony:

Polityka Prywatności    Regulamin sklepu      Jak wyłączyć cookies?

Przejdź do serwisu

Instrukcja obsługi R2faktury



CRM - specyfikacja

CRM - specyfikacja

,    - INSTRUKCJA UŻYTKOWNIKA - Specyfikacja

Funkcjonalność Wersja
START
Wersja
MINI
Wersja
STANDARD
Wersja
MAXI
Wersja
PRO
Ewidencja kontaktów z kontrahentem - - - + +
szczegółowe notatki z przeprowadzonych rozmów, spotkań, wysłanych ofert itp.          
zadania do wykonania w przyszłości przez zadaną osobę w zadanym czasie wraz ze szczegółowym opisem          
zadania do wykonania w danym dniu przez danego użytkownika pokazywane automatycznie po otwarciu programu          
Sprawy serwisowe - wspomaganie pracy działu serwisu - - - - +
tworzenie zleceń serwisowych          
protokoły otwarcia usługi serwisowej (przyjęcia zlecenia)          
ewidencjonowanie kontaktów (telefonów, spotkań) związanych z daną sprawą          
ustalanie zadań do wykonania w związku z daną sprawą serwisową          
zamykanie spraw serwisowych, protokoły wykonania usługi          
szybki dostęp do wszystkich aktywnych spraw serwisowych wraz z ich aktualnym stanem oraz historią kontaktów          
Kontrakty (leady) sprzedażowe - wspomaganie pracy działu sprzedaży - - - - +
tworzenie kontraktów sprzedażowych wraz ze szczegółową informacją o asortymentach, którymi jest zainteresowany klient          
ewidencjonowanie kontaktów (telefonów, spotkań, ofert) związanych z kontraktem          
ustalanie zadań związanych z kontraktem          
szybki dostęp do wszystkich aktywnych kontraktów wraz z ich aktualnym poziomem oraz historią kontaktów          
Kampanie sprzedażowe - - - - +
szczegółowe dane kampanii sprzedażowych (reklamowych) wraz z ich kosztem          
rozliczanie przychodów ze wszystkich przychodów związanych z daną kampanią (koszt, przychody, zysk, sumaryczna ilość kontraktów z podziałem na statusy oraz średni czas trwania kontraktu zakończonego sukcesem)