Definicje przesunięć międzymagazynowych - Instrukcja obsługi programu R2faktury, R2fakturyPRO RESET2 Oprogramowanie
Strona używa plików cookies (tzw. ciasteczka) do przechowywania i uzyskiwania dostępu do tej informacji w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych.
Użytkownik wyraża zgodę oraz określa warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartej w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki.
Dowiedz się więcej odwiedzając strony:

Polityka Prywatności    Regulamin sklepu      Jak wyłączyć cookies?

Przejdź do serwisu

Instrukcja obsługi R2faktury



Definicje przesunięć międzymagazynowych

Definicje przesunięć międzymagazynowych

,    - INSTRUKCJA ADMINISTRATORA - PARAMETRYZACJA SYSTEMU - Definicje dokumentów

Są to dokumenty typu:

  • z vatem: MM - przesunięcie

  • bez vatu: MM - przesunięcie (bez vatu).

Tworząc definicję nowego dokumentu związanego z przesunięciem lub modyfikując już istniejącą definicję wypełniamy następujące pola:

  • OGÓLNE - ogólne informacje o dokumencie (patrz wyjaśnienie w dokumentach sprzedaży)

    • Nazwa skrócona

    • Nazwa pełna

    • Numer


  • ZAWARTOŚĆ - jakie dane powinien zawierać ten dokument; dotyczy zarówno wprowadzania danych jak i wydruku (patrz wyjaśnienie w dokumentach sprzedaży)

    • Elementy dokumentu

      • Uwagi, Notatki

    • VAT

      • Włączony

      • Stawki VAT

      • Podstawa przeliczeń


  • WYDRUK - co ma być drukowane, opcje przydatne przy definiowaniu niestandardowych dokumentów

    • Logo

    • Nr dokumentu

    • Oryginał / Kopia - w świetle przepisów obowiązujących od 2013 roku nie ma obowiązku oznaczania dokumentów tekstem Oryginał/Kopia, w takim przypadku można to pole wyłączyć

    • Miejscowość

    • PKWiU - nagłówek kolumny PKWiU; jeśli pusty tzn. że "PKWiU". Pole PKWiU można wyłączyć, gdyż w świetle obowiązujących przepisów nie ma obowiązku podawania go przy podstawowej stawce VAT. Jeśli jednak stawka VAT jest różna od podstawowej, warto skorzystać z tego pola w celu wskazania podstawy obniżenia stawki, wówczas pole PKWiU należy włączyć.

    • Dodatkowe marginesy drukarki - marginesy do ustawienia przy wydruku na papierze firmowym (patrz wyjaśnienie w dokumentach sprzedaży)

    • Zabezpiecz PDF - czy plik PDF otrzymany z tego wydruku ma być zaszyfrowany i zabezpieczony przed kopiowaniem i modyfikacją


  • NAGŁÓWEK/STOPKA (patrz wyjaśnienie w dokumentach sprzedaży)

  • MAKIETY - wybór makiety, określającej wygląd wydrukowanego dokumentu.