Kampanie - Instrukcja obsługi programu R2faktury, R2fakturyPRO RESET2 Oprogramowanie
Strona używa plików cookies (tzw. ciasteczka) do przechowywania i uzyskiwania dostępu do tej informacji w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych.
Użytkownik wyraża zgodę oraz określa warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartej w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki.
Dowiedz się więcej odwiedzając strony:

Polityka Prywatności    Regulamin sklepu      Jak wyłączyć cookies?

Przejdź do serwisu

Instrukcja obsługi R2faktury



Kampanie

Kampanie

,    - INSTRUKCJA UŻYTKOWNIKA - CRM

Ewidencja kampanii jest jednym z elementów modułu CRM.

Pojęcie "kampania" możemy traktować jako kampanię reklamową mającą na celu pozyskanie nowych kontraktów.

Wprowadzone do ewidencji kampanie należy przypisywać do odpowiednich kontraktów. Dzięki temu można szybko rozliczać poszczególne kampanie.

Okno KAMPANIE możemy wywołać bezpośrednio z menu Okna - CRM - Kampanie.

Wprowadzając  nową kampanię (Ins) określamy następujące pola:

  • OGÓLNE

    • Grupa - wybieramy grupę kampanii z biblioteki. Bibliotekę definiujemy sami. Możemy np. wpisać rodzaje mediów z których korzystamy reklamując się (prasa, internet, TV, radio itp.)

    • Podgrupa - wybieramy podgrupę kampanii z biblioteki. Bibliotekę definiujemy sami. Możemy np. wpisać konkretne tytuły prasowe, programy radiowe lub telewizyjne, w których się reklamujemy.

    • Data - data rozpoczęcia kampanii

    • Nazwa - nazwa kampanii, automatycznie ustawia się jako złożenie wybranej grupy, podgrupy i daty. Można ją zmienić na dowolną inną.

    • Koszt - koszt kampanii, przydatny do porównania z przychodami z zakończonych sukcesem kontraktów.

    • Uwagi - dowolne uwagi

  • STATYSTYKA - rozliczenie kampanii, zakładka dostępna tylko jeśli w bieżącym  F4 fltrze zaznaczono pole Statystyka

    • Wartość - rozliczenie przychodów

      • Koszt - koszt kampanii przepisany z zakładki Ogólne

      • Pzychód - łączna wartość wszystkich kontraktów, które są przypisane do tej kampanii i zakończyły się sukcesem

      • Zysk - zysk osiągnięty na tej kampanii, czyli nadwyżka przychodów nad kosztami

    • Ilość - liczba kontraktów uzyskanych z tej kampanii

      • Sukces, Otwarte, Zysk - liczba kontraktów powiązanych z tą kampanią z podziałem na aktualny status kontraktu

      • Razem - łączna liczba kontraktów uzyskanych w ramach tej kampanii

    • Dni - liczba dni od rozpoczęcia do zamknięcia z sukcesem kontraktu

      • Min - liczba dni z kontraktu, który się zakończył najszybciej. Zero oznacza zakończenie w tym samym dniu co data kampanii.

      • Średnio - średni czas trwania kontraktu zakończonego sukcesem

      • Max - liczba dni z kontraktu, który trwał najdłużej.

Wprowadzone dane akceptujemy przyciskiem OK. Do szybkiej akceptacji służy również klawisz PgDn.

Poprawę danych  umożliwia klawisz F6, natomiast usunięcie  kontraktu klawisz Del.

Możliwe jest szybkie wyszukanie dowolnej kampanii  Ctrl F7 poprzez wpisanie jej nazwy. Pojawi się okienko Szukaj, w którym należy określić, jakie pola ma brać pod uwagę przy wyszukiwaniu (Szukaj po). Kursor automatycznie ustawi się na właściwej pozycji.

Dodatkowa funkcja  F4 umożliwia:

  • włączenie zakładki Statystyka, zawierającej rozliczenie poszczególnych kampanii. Wszystkie pola z zakładki Statystyka są również dostępne w  Ctrl F4 kolumnach okna, więc można z nich korzystać na zakładce Lista.

  • ustawienie stałego filtru na kontrakty spełniające zadane kryteria:

    • Grupa - pokazane zostaną kontrakty rozpoczynające się w podanym tu zakresie dat

    • Podgrupa - pokazane zostaną kontrakty zakończone w podanym tu zakresie dat.

Ewidencja kampanii dostępna jest tylko w wersji PRO.