Logowanie
Nadaj nowe hasło
Jeśli jesteś już klientem to wprowadź swój adres e-mail i potwierdź hasłem. Logowanie umożliwia zakup nowych programów po cenach promocyjnych, rozszerzenie posiadanego oprogramowania, zamówienie abonamentu na aktualizacje oraz konsultacje serwisowe.
Nie masz konta?Zarejestruj się
|
Przed rozpoczęciem korzystania z modułu CRM (dostępny tylko w wersji MAXI i PRO), należy go wstępnie skonfigurować, tzn.:
włączyć moduł CRM, czyli zaznaczyć pole CRM w ustawieniach bieżącej firmy na zakładce Ustawienia - Ogólne w grupie Moduły
określić zawartość bibliotek niezbędnych do funkcjonowania modułu CRM:
Rodzaje kontaktów - w jaki sposób może powstać kontakt z kontrahentem
Poziomy kontraktów - jakie poziomy kontraktów sprzedażowych chcemy wyróżniać
Rezultaty - jakim rezultatem mogą się kończyć notatki serwisowe i ewentualnie jakie działania należy w ich efekcie podjąć
Kwalifikacje - jakie chcemy kwalifikować sprawy serwisowe
zdefiniować Protokoły serwisowe, które możemy drukować jako potwierdzenie otwarcia i wykonania usługi serwisowej
tym użytkownikom programu, którzy będą często korzystali z modułu CRM należy włączyć pasek CRM w konfiguracji głównego okna programu - dzięki temu uzyskają oni szybki dostęp do poszczególnych okien modułu.