CRM - konfiguracja - Instrukcja obsługi programu R2faktury, R2fakturyPRO RESET2 Oprogramowanie
Strona używa plików cookies (tzw. ciasteczka) do przechowywania i uzyskiwania dostępu do tej informacji w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych.
Użytkownik wyraża zgodę oraz określa warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartej w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki.
Dowiedz się więcej odwiedzając strony:

Polityka Prywatności    Regulamin sklepu      Jak wyłączyć cookies?

Przejdź do serwisu

Instrukcja obsługi R2faktury



CRM - konfiguracja

CRM - konfiguracja

,    - INSTRUKCJA ADMINISTRATORA - PARAMETRYZACJA SYSTEMU - Konfiguracja modułów programu

Przed rozpoczęciem korzystania z modułu CRM (dostępny tylko w wersji MAXI i PRO), należy go wstępnie skonfigurować, tzn.:

  1. włączyć moduł CRM, czyli zaznaczyć pole CRM w ustawieniach bieżącej firmy na zakładce Ustawienia - Ogólne w grupie Moduły

  2. określić zawartość bibliotek niezbędnych do funkcjonowania modułu CRM:

    • Rodzaje kontaktów - w jaki sposób może powstać kontakt z kontrahentem

    • Poziomy kontraktów - jakie poziomy kontraktów sprzedażowych chcemy wyróżniać

    • Rezultaty - jakim rezultatem mogą się kończyć notatki serwisowe i ewentualnie jakie działania należy w ich efekcie podjąć

    • Kwalifikacje - jakie chcemy kwalifikować sprawy serwisowe

  3. zdefiniować Protokoły serwisowe, które możemy drukować jako potwierdzenie otwarcia i wykonania usługi serwisowej

  4. tym użytkownikom programu, którzy będą często korzystali z modułu CRM należy włączyć pasek CRM w konfiguracji głównego okna programu - dzięki temu uzyskają oni szybki dostęp do poszczególnych okien modułu.