Logowanie
Nadaj nowe hasło
Jeśli jesteś już klientem to wprowadź swój adres e-mail i potwierdź hasłem. Logowanie umożliwia zakup nowych programów po cenach promocyjnych, rozszerzenie posiadanego oprogramowania, zamówienie abonamentu na aktualizacje oraz konsultacje serwisowe.
Nie masz konta?Zarejestruj się
|
Wszystkie ewidencje i biblioteki prowadzone przez program (faktury, kontrahenci, asortymenty i inne) związane są z oddzielnymi oknami. Obsługa okien (większość przycisków i klawiszy) jest taka sama niezależnie od tego jaką ewidencję takie okno zawiera.
Okna dzielą się na dwa rodzaje: proste i złożone.
Okno proste składa się z paska narzędziowego udostępniającego najważniejsze funkcje (na górze) oraz listy pozycji (poniżej). Okna proste to np. grupy, oddziały.
Lista pozycji (rekordów) ma formę tabeli. W wierszach tabeli znajdują się kolejne pozycje (np. oddziały), a w kolumnach wielkości opisujące pozycje.
W oknach złożonych prowadzone są ewidencje wymagające określenia dla każdej pozycji wielu wartości.
Dlatego okno złożone zawiera dodatkowo zakładki Lista, Pozycja i Razem (w górnej części okna). Kliknięcie w zakładki lub naciśnięcie klawiszy Ctrl Tab przełącza okno na strony Lista, Pozycja i Razem. Zakładka Pozycja umożliwia wprowadzanie i modyfikacje pozycji z listy. Na zakładce Razem można równocześnie oglądać listę z pozycjami oraz poszczególne pola aktualnie wybranej pozycji.
Oknami złożonymi są np. okna z fakturami, kontrahentami, asortymentami itp.
Górna część okna wypełniona jest przyciskami, pozwalającymi wywoływać funkcje dostępne w każdym oknie.
UWAGA. Jeśli przyciski z funkcjami są niewidoczne to można je włączyć wciskając Ctrl F4 i wyłączając opcję Ukryj pasek narzędzi lub szybko funkcją Ctrl F9.