Wydruki wyposażenia - Instrukcja obsługi programu R2księga RESET2 Oprogramowanie
Strona używa plików cookies (tzw. ciasteczka) do przechowywania i uzyskiwania dostępu do tej informacji w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych.
Użytkownik wyraża zgodę oraz określa warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartej w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki.
Dowiedz się więcej odwiedzając strony:

Polityka Prywatności    Regulamin sklepu      Jak wyłączyć cookies?

Przejdź do serwisu

Instrukcja obsługi R2księga



Wydruki wyposażenia

Wydruki wyposażenia

  - INSTRUKCJA UŻYTKOWNIKA - WYPOSAŻENIE

W oknie WYPOSAŻENIE funkcja F2 udostępnia następujące wydruki:

  • KS - Karta wyposażenia - pełna karta informacyjna wyposażenia

  • Ewidencja wyposażenia - wydruk pełnej ewidencji wyposażenia

  • Wydruk listy - lista wszystkich pozycji zawierających się w aktualnym oknie

  • Wydruk pozycji - wydruk szczegółowych informacji na temat konkretnej pozycji, znajdującej się w oknie WYPOSAŻENIE.

Przed wydrukiem ewidencji określamy:

  • Do miesiąca, roku - ewidencja obejmuje pozycje użytkowane (czyli przyjęte i niezlikwidowane) choć jeden dzień w zadanym okresie

  • Selekcja - możemy zawęzić ewidencję do pozycji np. z danej grupy czy lokalizacji lub do pozycji uprzednio podświetlonych (Shift áâ na liście).
    UWAGA. Żeby usunąć np. wybraną grupę należy wcisnąć Del lub Backspace.

  • Układ

    • Podział na (wiersze) - chcemy każdą pozycję z ewidencji oddzielnie (Wyposażenie) lub zsumowane wartości w ramach grupy, lokalizacji itp.

    • Uporządkowanie - kolejność pozycji, w ramach segregacji zbiorczej (np. wg grup, lokalizacji itp.) pozycje będą dodatkowo uporządkowane wg numeru ewidencyjnego

    • Grupowanie (strony) - ujęcie wszystkich pozycji w jednym zestawieniu (Razem) lub oddzielne zestawienia (na oddzielnych kartkach) dla poszczególnych grup, lokalizacji itp.