Oddziały - Instrukcja obsługi programu R2księga RESET2 Oprogramowanie
Strona używa plików cookies (tzw. ciasteczka) do przechowywania i uzyskiwania dostępu do tej informacji w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych.
Użytkownik wyraża zgodę oraz określa warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartej w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki.
Dowiedz się więcej odwiedzając strony:

Polityka Prywatności    Regulamin sklepu      Jak wyłączyć cookies?

Przejdź do serwisu

Instrukcja obsługi R2księga



Oddziały

Oddziały

  - INSTRUKCJA UŻYTKOWNIKA - BIBLIOTEKI

W przypadku prowadzenia kilku punktów sprzedaży możemy prowadzić rejestry VAT dla każdego oddziału oddzielnie. Dodatkowo możemy grupować wpisy w księdze i tworzyć zestawienia przychodów i rozchodów z podziałem na oddziały. Przykładowo w działalności obejmującej prowadzenie kilku kiosków z prasą i kosmetykami, możemy zorientować się, jakie mamy dochody z każdego kiosku (oddziału) i w ramach oddziału z jakiego asortymentu (kontraktu).

Jeżeli jeden dokument zawiera jednocześnie np. zakupy dla kilku oddziałów, to przy wprowadzaniu pozycji tego dokumentu do księgi rozdzielamy łączną kwotę na odpowiednie kwoty przypisane do poszczególnych oddziałów.

Przed wydrukiem rejestrów VAT będziemy mogli wybrać odpowiedni oddział.