Kontrakty - Instrukcja obsługi programu R2księga RESET2 Oprogramowanie
Strona używa plików cookies (tzw. ciasteczka) do przechowywania i uzyskiwania dostępu do tej informacji w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych.
Użytkownik wyraża zgodę oraz określa warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartej w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki.
Dowiedz się więcej odwiedzając strony:

Polityka Prywatności    Regulamin sklepu      Jak wyłączyć cookies?

Przejdź do serwisu

Instrukcja obsługi R2księga



Kontrakty

Kontrakty

  - INSTRUKCJA UŻYTKOWNIKA - BIBLIOTEKI

Kontrakty służą do grupowania wpisów w księdze i tworzenia zestawień z pogrupowanych według kontraktów wpisów. Przykładowo w firmie usługowej możemy wyróżnić przychody z różnych rodzajów usług, w firmie produkcyjnej możemy kwotom przychodów i rozchodów dotyczącym poszczególnych wyrobów przypisać odpowiednie kontrakty. Pozwoli to nam na szybkie rozeznanie, ile z tytułu jakich usług mamy przychodów, ile zarabiamy na jakimś produkcie w dowolnie wybranym okresie.

Natomiast jeśli chcemy z kontraktów korzystać, to po wpisaniu ich do biblioteki możemy je dodatkowo przypisać do odpowiednich zdarzeń gospodarczych (lub do kontrahentów) - jeśli oczywiście mamy zdarzenia i/lub kontrahentów związanych z określonymi kontraktami.

W każdej chwili możemy skorzystać z Zestawienia kontraktów w oknie z księgą oraz szczegółowych zestawień zdefiniowanych w menu Ustawienia - Definicje zestawień.

Kontrakty możemy wstępnie przypisać do zdarzeń gospodarczych (lub do kontrahentów), co pozwoli na szybkie wprowadzanie wpisów i jednoczesne korzystanie z raportów przychodowych i kosztowych z podziałem na kontrakty (Zestawienie kontraktów w oknie z księgą).