Rozpoczęcie pracy - szybki start - Instrukcja obsługi programu R2księga RESET2 Oprogramowanie
Strona używa plików cookies (tzw. ciasteczka) do przechowywania i uzyskiwania dostępu do tej informacji w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych.
Użytkownik wyraża zgodę oraz określa warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartej w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki.
Dowiedz się więcej odwiedzając strony:

Polityka Prywatności    Regulamin sklepu      Jak wyłączyć cookies?

Przejdź do serwisu

Instrukcja obsługi R2księga



Rozpoczęcie pracy - szybki start

Rozpoczęcie pracy - szybki start

  - SZYBKI START

1. Przed rozpoczęciem pracy należy uzupełnić dane firmy. Po kliknięciu w przycisk Firmy pojawi się okno z listą firm. Klikamy na zakładkę POZYCJA i wypełniamy wszystkie dane. Szczególną uwagę należy zwrócić na pola: Rodzaj podatnika i Rozliczenia oraz na wszystkie parametry na zakładce USTAWIENIA.

2. W przypadku biura rachunkowego lub rozliczania kilku działalności klawiszem Ins wprowadzamy dodatkowe firmy lub źródła przychodów.

3. Po uzupełnieniu danych firmy należy wprowadzić wszystkich rozliczanych podatników, czyli właściciela lub wspólników firmy. W oknie głównym klikamy w przycisk Właściciele i po wejściu do okna wprowadzamy  nowego podatnika. Szczególnie zwracamy uwagę na zakładki SKŁADKI ZUS i PODATKI. Czynności powtarzamy dla wszystkich współwłaścicieli.

4. W przypadku biura rachunkowego na liście właścicieli powinni się znaleźć właściciele i współwłaściciele wszystkich obsługiwanych firm oraz inni podatnicy rozliczani z przychodów z innych źródeł (np. najmu).

5. Po wprowadzeniu właścicieli musimy przypisać im udziały w poszczególnych firmach. W tym celu otwieramy ponownie okno Firmy i klikamy w przycisk .

6. W oknie Udziałowcy przypisujemy właścicieli firmy i określamy ich udziały. Udziały mogą być zmienne w różnych okresach.