Logowanie
Nadaj nowe hasło
Jeśli jesteś już klientem to wprowadź swój adres e-mail i potwierdź hasłem. Logowanie umożliwia zakup nowych programów po cenach promocyjnych, rozszerzenie posiadanego oprogramowania, zamówienie abonamentu na aktualizacje oraz konsultacje serwisowe.
Nie masz konta?Zarejestruj się
|
Klikając w oknie głównym w przycisk
wejdziemy do ewidencji środków trwałych.
W skład ewidencji wchodzą następujące pozycje: środki trwałe, wartości
niematerialne i prawne oraz środki trwałe o niskiej wartości.
Ogólnie wszystkie pozycje nazywać będziemy środkami.
Przygotowanie ewidencji środków polegać będzie na:
uzupełnieniu dokumentów zakupu
uzupełnieniu ewidencji części składowych
utworzeniu planu amortyzacji.
Comiesięczna praca na ewidencji środków polegać będzie na wykonaniu
odpisów miesięcznych
i utworzeniu dowodu wewnętrznego.
Na koniec roku drukujemy
tabelę amortyzacyjną.
W każdej chwili możemy wykonać na środku odpowiednią operację (tzn.
zmienić lokalizację i osobę odpowiedzialną, zmodernizować, przeszacować lub zakończyć użytkowanie) oraz wydrukować ewidencję lub wykaz środków trwałych.
Przed przystąpieniem do wprowadzania środków można wstępnie przygotować grupy i działy środków i biblioteki lokalizacji i miejsc użytkowania oraz osób odpowiedzialnych.