Logowanie
Nadaj nowe hasło
Jeśli jesteś już klientem to wprowadź swój adres e-mail i potwierdź hasłem. Logowanie umożliwia zakup nowych programów po cenach promocyjnych, rozszerzenie posiadanego oprogramowania, zamówienie abonamentu na aktualizacje oraz konsultacje serwisowe.
Nie masz konta?Zarejestruj się
|
Z modułu WWW można korzystać w dowolnej przeglądarce internetowej (np. FireFox, Internet Explorer, Chrome). Po uruchomieniu przeglądarki należy wpisać adres, pod którym jest on dostępny. Może to być np. https://r2ksiega.naszafirma.pl (jeśli posiadamy taki adres - patrz rozdział Instalacja).
Po zatwierdzeniu adresu pojawi się w przeglądarce ekran logowania do modułu WWW systemu R2księga:
Aby zalogować się w systemie podajemy następujące dane:
Login lub e-mail, Hasło - parametry służące do identyfikacji użytkownika modułu WWW, określone w danych firmy, właściciela lub kontrahenta (patrz rozdział Konfiguracja). Po wprowadzeniu parametrów logowania i kliknięciu w przycisk OK pojawi się pod nim pole Wybierz, w którym należy potwierdzić tryb logowania (Firma, Właściciel lub Kontrahent) odpowiadający podanym parametrom.
Zapamiętaj parametry - zaznaczamy w celu zapamiętania adresu E-mail oraz Hasła. Przy następnym uruchomieniu strony, aplikacja wstawi podane wartości.
Przypomnij hasło - system wysyła wiadomość e-mail z przypomnieniem parametrów logowania. Wiadomość jest wysyłana ze skrzynki pocztowej administratora (skonfigurowanej w systemie R2księga w menu Ustawienia - Środowisko - Internet - SMTP) na adres email określony w danych firmy, właściciela lub kontrahenta.