Dodatkowe ewidencje - szybki start - Instrukcja obsługi programu R2księga RESET2 Oprogramowanie
Strona używa plików cookies (tzw. ciasteczka) do przechowywania i uzyskiwania dostępu do tej informacji w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych.
Użytkownik wyraża zgodę oraz określa warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartej w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki.
Dowiedz się więcej odwiedzając strony:

Polityka Prywatności    Regulamin sklepu      Jak wyłączyć cookies?

Przejdź do serwisu

Instrukcja obsługi R2księga



Dodatkowe ewidencje - szybki start

Dodatkowe ewidencje - szybki start

  - SZYBKI START

1. Klikając w oknie głównym w przycisk wejdziemy do ewidencji środków trwałych. Przygotowanie środka do użytkowania polega na wprowadzeniu do ewidencji, uzupełnieniu dokumentów zakupu, przyjęciu do użytkowania i utworzeniu planu amortyzacji.

2. Praca na ewidencji środków polega na wykonaniu miesięcznych odpisów amortyzacyjnych, wygenerowaniu automatycznego dowodu wewnętrznego oraz wydruku rocznej tabeli amortyzacyjnej.

3. W każdej chwili możemy przeprowadzić operacje modernizacji, likwidacji, sprzedaży lub przekazania środka.

4. Klikając w oknie głównym w przycisk wejdziemy do ewidencji wyposażenia. Praca z ewidencją wyposażenia polega na wprowadzeniu poszczególnych pozycji na stan, wydrukowaniu ewidencji oraz likwidowaniu pozycji sprzedanych lub zniszczonych.

 

5. Rozliczenie kosztów przejazdów samochodami prywatnymi w celach służbowych umożliwia przycisk w oknie głównym. Wprowadzamy wszystkie użytkowane pojazdy.

6. Rozliczenie kosztów składa się z trzech etapów: uzupełnienia ewidencji przejazdów, wprowadzenia rachunków związanych z kosztami użytkowania oraz właściwego rozliczenia kosztów przebiegu i utworzenia dowodu wewnętrznego.

7. Dostęp do ewidencji dowodów wewnętrznych umożliwia przycisk w oknie głównym. W ewidencji znajdują się dowody utworzone automatycznie z innych modułów oraz te wprowadzone ręcznie. Dowód można wydrukować oraz automatycznie wprowadzić do księgi.

8. Ewidencja przelewów bankowych uwidoczniona zostanie po kliknięciu przycisku w głównym oknie. Program umożliwia wprowadzanie i ewidencjonowanie standardowych poleceń przelewów oraz przelewów do urzędów skarbowych i ZUS.

9. Przed wydrukiem dobrze jest zapoznać się i ustawić właściwe parametry w menu głównym Ustawienia - Konfiguracja przelewów.