Logowanie
Nadaj nowe hasło
Jeśli jesteś już klientem to wprowadź swój adres e-mail i potwierdź hasłem. Logowanie umożliwia zakup nowych programów po cenach promocyjnych, rozszerzenie posiadanego oprogramowania, zamówienie abonamentu na aktualizacje oraz konsultacje serwisowe.
Nie masz konta?Zarejestruj się
|
W menu głównym Raporty - Środki trwałe mamy do dyspozycji następujące zestawienie z ewidencji operacji (przyjęcie, zmiana, likwidacja).
Przed wykonaniem tego zestawienia określamy:
Okres od, do - okres ujętych w ewidencji operacji, jeśli daty pozostawimy puste to uwzględnione zostaną wszystkie wprowadzone operacje
Operacja - wybieramy rodzaj operacji lub pozostawiamy pusto (Del, Backspace), jeśli interesują nas wszystkie rodzaje
Selekcja - tylko operacje środków z danego rodzaju środków trwałych, KŚT, wybranej grupy, lokalizacji, działu lub uprzednio podświetlone (Shift áâ)
Możemy określić dodatkowe warunki selekcji:
Zakup, Z importu, Leasing finansowy, Zakup z dotacji - dodatkowe właściwości środka określone na zakładce OPIS
Not.1,2,3,4,5 - dodatkowe notatki określone przy środku trwałym na zakładce INNE
Układ
Podział na (wiersze) - chcemy każdą pozycję z ewidencji oddzielnie lub zsumowane wartości w ramach grupy, lokalizacji itp.
Uporządkowanie - kolejność pozycji, w ramach segregacji zbiorczej (np. wg grup, lokalizacji itp.) pozycje będą dodatkowo uporządkowane wg numeru ewidencyjnego
Grupowanie (strony) - ujęcie wszystkich pozycji w jednym zestawieniu (Razem) lub oddzielne zestawienia (na oddzielnych kartkach) dla poszczególnych grup, lokalizacji itp.
Również amort.pod. - dla środków z rozdzieloną amortyzacją podatkową obok wartości bilansowych uwidocznione wartości podatkowe operacji.