Rozpoczęcie pracy - moduł WWW - Instrukcja obsługi programu R2fk, R2fkPRO RESET2 Oprogramowanie
Strona używa plików cookies (tzw. ciasteczka) do przechowywania i uzyskiwania dostępu do tej informacji w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych.
Użytkownik wyraża zgodę oraz określa warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartej w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki.
Dowiedz się więcej odwiedzając strony:

Polityka Prywatności    Regulamin sklepu      Jak wyłączyć cookies?

Przejdź do serwisu

Instrukcja obsługi R2fk



Rozpoczęcie pracy - moduł WWW

Rozpoczęcie pracy - moduł WWW

,    - MODUŁ WWW

Z modułu WWW można korzystać w dowolnej przeglądarce internetowej (np. FireFox, Internet Explorer, Chrome). Po uruchomieniu przeglądarki należy wpisać adres, pod którym jest on dostępny. Może to być np. https://r2fk.naszafirma.pl (jeśli posiadamy taki adres - patrz rozdział Instalacja).

Po zatwierdzeniu adresu pojawi się w przeglądarce ekran logowania do modułu WWW systemu R2fk:



Aby zalogować się w systemie podajemy następujące dane:

  • Login lub e-mail, Hasło - parametry służące do identyfikacji użytkownika modułu WWW, określone w danych firmy, właściciela lub kontrahenta (patrz rozdział Konfiguracja). Po wprowadzeniu parametrów logowania i kliknięciu w przycisk OK pojawi się pod nim pole Wybierz, w którym należy potwierdzić tryb logowania (Firma, Właściciel lub Kontrahent) odpowiadający podanym parametrom.

  • Zapamiętaj parametry - zaznaczamy w celu zapamiętania adresu E-mail oraz Hasła. Przy następnym uruchomieniu strony, aplikacja wstawi podane wartości.

  • Przypomnij hasło - system wysyła wiadomość e-mail z przypomnieniem parametrów logowania. Wiadomość jest wysyłana ze skrzynki pocztowej administratora (skonfigurowanej w systemie R2fk w menu Ustawienia - Środowisko - Internet - SMTP) na adres email określony w danych firmy, właściciela lub kontrahenta.