Ewidencja zdarzeń wyposażenia - Instrukcja obsługi programu R2fk, R2fkPRO RESET2 Oprogramowanie
Strona używa plików cookies (tzw. ciasteczka) do przechowywania i uzyskiwania dostępu do tej informacji w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych.
Użytkownik wyraża zgodę oraz określa warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartej w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki.
Dowiedz się więcej odwiedzając strony:

Polityka Prywatności    Regulamin sklepu      Jak wyłączyć cookies?

Przejdź do serwisu

Instrukcja obsługi R2fk



Ewidencja zdarzeń - wyposażenie

Ewidencja zdarzeń - wyposażenie

,    - INSTRUKCJA UŻYTKOWNIKA - WYPOSAŻENIE

Istnieje możliwość ewidencjonowania dodatkowych zdarzeń dotyczących wyposażenia. Może to być przykładowo ewidencja wykonanych napraw lub ewidencja przeglądów technicznych wraz z terminem kolejnego przeglądu.

Rodzaje ewidencjonowanych zdarzeń musimy najpierw zdefiniować (menu Okna - Biblioteki - Rodzaje zdarzeń). Mogą one dotyczyć całego wyposażenia lub tylko z wybranej grupy.

Aby wpisać nowe zdarzenie ustawiamy się na konkretnym wyposażeniu i klikamy w przycisk .

Wprowadzając nową pozycję (Ins) określamy:

  • Data - data zdarzenia

  • Termin - termin ważności zdarzenia, wprowadzony tu termin będzie kontrolowany przez Zestawienie terminowe zdarzeń (z menu Raporty), czyli będzie można wybrać wyposażenie z upływającym terminem danego zdarzenia

  • Zdarzenie - wybieramy uprzednio zdefiniowany rodzaj zdarzenia, pokażą się rodzaje zdarzeń przypisane do tej samej grupy co wyposażenie oraz nieprzypisane do żadnej grupy

  • Ilość, Wartość - dodatkowe pola informacyjne

  • Opis - opis zdarzenia.


Zestawienie ewidencji zdarzeń można wydrukować, w tym celu należy w oknie WYPOSAŻENIE wywołać funkcję F2 i z menu drukowania wybrać pozycję Zestawienie ewidencji zdarzeń. Tam też można wykonać Zestawienie terminowe zdarzeń, czyli wykaz zdarzeń, którym upływa termin ważności.

Przed wykonaniem tych zestawień określamy:

  • Mc od, do, rok - w przypadku ewidencji okres, za który wykonujemy raport, a w przypadku zestawienia terminowego miesiące, w których upłynie termin danego zdarzenia

  • Zdarzenie - ujęty zostanie tylko konkretny rodzaj zdarzenia

  • Rodzaj - wybieramy opcję Wyposażenie

  • Selekcja - tylko wyposażenie z danej grupy lub uprzednio podświetlone (Shift áâ w ewidencji środków)

  • Segregacja wg - kolejność pozycji w zestawieniu

  • Tylko przeterminowane - w przypadku zestawienia terminowego zostaną ujęte tylko zdarznia przeterminowane przed zadanym okresem.