Zestawienia operacji - Instrukcja obsługi programu R2środki, R2środkiPRO, R2środkiSBO RESET2 Oprogramowanie
Strona używa plików cookies (tzw. ciasteczka) do przechowywania i uzyskiwania dostępu do tej informacji w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych.
Użytkownik wyraża zgodę oraz określa warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartej w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki.
Dowiedz się więcej odwiedzając strony:

Polityka Prywatności    Regulamin sklepu      Jak wyłączyć cookies?

Przejdź do serwisu

Instrukcja obsługi R2środki



Zestawienia operacji

Zestawienia operacji

ZESTAWIENIA I DOKUMENTY

W menu głównym Raporty mamy do dyspozycji następujące zestawienie z ewidencji operacji (przyjęcie, zmiana, likwidacja):

Przed wykonaniem tych zestawień określamy:

  • Okres od, do - okres ujętych w ewidencji operacji, jeśli daty pozostawimy pustę to uwzględnione zostaną wszystkie wprowadzone operacje

  • Operacja - wybieramy rodzaj operacji lub pozostawiamy pusto (Del, Backspace), jeśli interesują nas wszystkie rodzaje

  • Selekcja - tylko operacje środków lub wyposażenia z danej grupy lub uprzednio podświetlone (Shift áâ)

  • Układ

    • Podział na (wiersze) - w pojedyńczym wierszu konkretne operacje albo zsumowane wartości dla danej grupy środków lub wyposażenia

    • Uporządkowanie - kolejność pozycji, przy segregacji zbiorczej dodatkowe uporządkowanie po numerze ewidencyjnym

    • Grupowanie (strony) - jedno zbiorcze zestawienie lub kilka odzielnych zestawień dla różnych grup środków lub wyposażenia

W zestawieniu operacji środków trwałych dodatkowo możemy określić:

  • Rownież amort.podatk. - dla środków z rozdzieloną amortyzacją podatkową obok wartości bilansowych uwidocznione wartości podatkowe operacji