Wprowadzanie danych firmy - Instrukcja obsługi programu R2środki, R2środkiPRO, R2środkiSBO RESET2 Oprogramowanie
Strona używa plików cookies (tzw. ciasteczka) do przechowywania i uzyskiwania dostępu do tej informacji w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych.
Użytkownik wyraża zgodę oraz określa warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartej w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki.
Dowiedz się więcej odwiedzając strony:

Polityka Prywatności    Regulamin sklepu      Jak wyłączyć cookies?

Przejdź do serwisu

Instrukcja obsługi R2środki



Wprowadzanie danych firmy

Wprowadzanie danych firmy

ROZPOCZĘCIE PRACY

Przed rozpoczęciem pracy należy wpisać dane własnej firmy. Po kliknięciu  lub Zbiory - Wybór firmy pojawi się na ekranie okienko z listą firm. Po naciśnięciu F6 lub kliknięciu w zakładkę Pozycja lub  należy wpisać nazwę firmy (Skrócona nazwa firmy) oraz wypełnić wszystkie dane firmy:

  • Skrócona nazwa firmy - podstawowa nazwa, służąca do identyfikacji firmy:

    • występuje w oknie z listą firm

    • pojawia się na wydrukach

  • Grupa - wykorzystywana w prawach dostępu, możesz łatwo ograniczyć dostęp do wszystkich firm należących do tej samej grupy

  • Logo - klikając we wklęsły prostokąt możemy określić znak graficzny firmy w formacie BMP

  • DANE - podstawowe dane firmy:

    • Nagłówek dokumentów - pełna nazwa firmy, drukuje się w nagłówku niektórych wystawianych dokumentów

    • NIP, REGON

    • Rozliczenia - określamy formę rozliczenia firmy z urzędem skarbowym (księga przychodów, ewidencja przychodów (ryczałt), pełna księgowość (FK)); forma rozliczenia ma wpływ m.in. na możliwość niezależnego ewidencjonowania amortyzacji bilansowej i podatkowej oraz eksportu danych do różnych systemów księgowych

  • ADRES - adres firmy

  • USTAWIENIA - parametry konfiguracyjne omówione w rozdziale Parametryzacja systemu - Konfiguracja parametrów firmy

  • KSIĘGOWANIE - ustawienia związane z przygotowaniem dekretu księgowego omówione w rozdziale Parametryzacja systemu - Konfiguracja parametrów firmy

  • NOTATKI - dowolne notatki tylko dla naszej informacji, nigdzie niedrukowane

W przypadku wersji programu dla biura rachunkowego należy dane każdej z firm wprowadzić oddzielnie. Przycisk  lub klawisz Ins pozwala na utworzenie nowej firmy.