Logowanie
Nadaj nowe hasło
Jeśli jesteś już klientem to wprowadź swój adres e-mail i potwierdź hasłem. Logowanie umożliwia zakup nowych programów po cenach promocyjnych, rozszerzenie posiadanego oprogramowania, zamówienie abonamentu na aktualizacje oraz konsultacje serwisowe.
Nie masz konta?Zarejestruj się
|
1. Przed rozpoczęciem pracy należy uzupełnić dane firmy. Po kliknięciu w przycisk Firmy pojawi się okno z listą firm. Klikamy na zakładkę Pozycja i wypełniamy wszystkie dane. Szczególną uwagę zwracamy na pole Rozliczenia. 2. W przypadku biura rachunkowego klawiszem Ins wprowadzamy dodatkowe firmy. |
|
3. Klikając w oknie głównym w przycisk wejdziemy do ewidencji środków trwałych. Przygotowanie środka do użytkowania polega na wprowadzeniu do ewidencji, uzupełnieniu dokumentów zakupu, przyjęciu do użytkowania i utworzeniu planu amortyzacji. Możemy również uzupełnić ewidencję części składowych . 4. Praca na ewidencji środków polega na wykonaniu miesięcznych odpisów amortyzacyjnych wraz z utworzeniem dekretu księgowego oraz wydruku rocznej tabeli amortyzacyjnej. 5. W każdej chwili możemy przeprowadzić operacje modernizacji, przeszacowania, korekty, likwidacji, sprzedaży lub przekazania środka. |
|
6. Klikając w oknie głównym w przycisk wejdziemy do ewidencji wyposażenia. Praca z ewidencją wyposażenia polega na wprowadzeniu poszczególnych pozycji na stan, wydrukowaniu ewidencji oraz likwidowaniu pozycji sprzedanych lub zniszczonych. |
|