Środki trwałe i wyposażenie - szybki start - Instrukcja obsługi programu R2środki, R2środkiPRO, R2środkiSBO RESET2 Oprogramowanie
Strona używa plików cookies (tzw. ciasteczka) do przechowywania i uzyskiwania dostępu do tej informacji w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych.
Użytkownik wyraża zgodę oraz określa warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartej w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki.
Dowiedz się więcej odwiedzając strony:

Polityka Prywatności    Regulamin sklepu      Jak wyłączyć cookies?

Przejdź do serwisu

Instrukcja obsługi R2środki



Środki trwałe i wyposażenie - szybki start

Środki trwałe i wyposażenie - szybki start


1. Przed rozpoczęciem pracy należy uzupełnić dane firmy. Po kliknięciu w przycisk Firmy pojawi się okno z listą firm. Klikamy na zakładkę Pozycja i wypełniamy wszystkie dane. Szczególną uwagę zwracamy na pole Rozliczenia.

2. W przypadku biura rachunkowego klawiszem Ins wprowadzamy dodatkowe firmy.

3. Klikając w oknie głównym w przycisk wejdziemy do ewidencji środków trwałych. Przygotowanie środka do użytkowania polega na wprowadzeniu do ewidencji, uzupełnieniu dokumentów zakupu, przyjęciu do użytkowania i utworzeniu planu amortyzacji. Możemy również uzupełnić ewidencję części składowych .

4. Praca na ewidencji środków polega na wykonaniu miesięcznych odpisów amortyzacyjnych wraz z utworzeniem dekretu księgowego oraz wydruku rocznej tabeli amortyzacyjnej.

5. W każdej chwili możemy przeprowadzić operacje modernizacji, przeszacowania, korekty, likwidacji, sprzedaży lub przekazania środka.

6. Klikając w oknie głównym w przycisk wejdziemy do ewidencji wyposażenia. Praca z ewidencją wyposażenia polega na wprowadzeniu poszczególnych pozycji na stan, wydrukowaniu ewidencji oraz likwidowaniu pozycji sprzedanych lub zniszczonych.